Kan ik XP zovaak installeren zoveel ik zelf wil?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Randy_50Cent

Gebruiker
Lid geworden
9 dec 2005
Hallo

Ik heb een aantal maanden terug een nieuwe computer besteld bij Dell, Namelijk een Dell Dimension E520, Er zaten ook 2 cd's bij namelijk een:

Besturingssysteem (Reeds op uw computer geinstalleerd) staat erop
en
Drivers And Utilities (Already Installed on your computer) staat er ook op

Maar ik heb nu ongeveer 2 keer XP er opnieuw opgezet, Maar nu is mijn vraag hoeveel keer ik via de cd XP er opnieuw op kan zetten. Kan dat zovaak ik wil? Of maar een aantal keren?

Laatst bewerkt:
Het is een OEM-versie die automatisch geactiveerd wordt. Die kun je eindeloos voor dezelfde
computer installeren en activeren. Mocht je niet via internet kunnen activeren kun je het
telefonisch doen...

No problemo! Installeer-ze! ;)

Het is een OEM-versie die automatisch geactiveerd wordt. Die kun je eindeloos voor dezelfde
computer installeren en activeren. Mocht je niet via internet kunnen activeren kun je het
telefonisch doen...

No problemo! Installeer-ze! ;)

Hoe bedoel je met activeren via internet of telefonisch?

je moet je XP versie actieveren zodat microsoft ziet dat hij echt/officeel is

dit kan via het internet of telefonisch

Een OEM versie van M$ moet geactiveerd worden, anders vervalt ze na een verloop van tijd (default 30 dagen).
Maar dat is geen probleem, M$ herinnert je daar wel aan. je kunt dat niet per ongeluk vergeten.

Je kan niet zovaak installeren als je maar wil.

Ik heb de laatste tijd XP erg vaak op nieuw moeten herinstalleren, en op een gegeven moment zegt het ''Je hebt je serial te vaak gebruikt''.

maar even bellen naar ''M$'' en ze regelen het wel. doen ze niet zo moeilijk over.

Je kan niet zovaak installeren als je maar wil.

Ik heb de laatste tijd XP erg vaak op nieuw moeten herinstalleren, en op een gegeven moment zegt het ''Je hebt je serial te vaak gebruikt''.

maar even bellen naar ''M$'' en ze regelen het wel. doen ze niet zo moeilijk over.

nog geen probleem mee gehad. Nogtans al meer dan 25 maal xp geinstalleerd met dezelfde serial

En muurhond heeft gelijk.....:evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan