Kan ikoon niet verslepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.417
Hallo, ik heb een nieuwe PC en een nieuw flat-screen (16x9). Op mijn buroblad iks het Windows logo maar beslaat niet het hele scherm. Ik kan geen ikoon slepen naar een andere map (ikoon). Wat moet ik verder instellen om dat wel te doen?
Groet,\Martin
 
Ik begrijp de vraag niet helemaal,bedoel je slepen en neerzetten?
Klik rechts op taakbalk-eigenschappen-menu start-aanpassen-geavanceerd,vink aan: slepen en neerzetten inschakelen.
 
Hallo Mik,
Klik rechts op taakbalk-eigenschappen-menu start-aanpassen-geavanceerd,vink aan: slepen en neerzetten inschakelen.
Vandaag 16:08

Dit staat aangevinkt.
Ik heb een ikoon op het buroblad gemaakt met de naam FOTO. Daarin wil ik alle programma's die met fotobewerking te maken hebben (die staat dus ale met een ikoon op het buroblad), maar ik krijg ze niet versleept!
 
Kun je het niet gewoon met knippen en plakken doen?
 
Je hebt 't steeds over ikonen,als je bestanden wil verslepen moet je ze naar een map verslepen en niet naar een ikoon,waar ik in dit geval dan een snekoppeling onder versta.Als je 'n map op 't buroblad zet dan kun je daar bestanden naar verslepen,maar niet als er een snelkoppeling staat,tenminste dat is wat ik er uit opmaak.
 
Normaal moet je altijd een ikoon (lees snelkoppeling) kunnen slepen over je buroblad. Ik kan dit nu niet?
Martin
 
Hoi !

Dan heb je bij: Rechtsklikken beeldscherm - beeld - een vinkje staan voor: automatisch schikken !

Greetz,

Harry.
 
Ja, als je de vraag meteen zo had gesteld was je al lang geholpen
 
PC opnieuw opgestart en... alles is weer OK.
Sorry.,
Martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan