Kan in DWcs6 geen wijzigingen uploaden naar de VPS-Server. toch is er verbinding mee

Status
Niet open voor verdere reacties.

richardmeijer

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2012
Ik heb sinds kort een VPS-Server. Mijn probleem is, dat ik mijn gewijzigde site (index.html) wil oploaden naar mijn VPS-Server. Via Dreamweaver cs6 heb ik wel contact met de VPS-Server en zie ook de bestanden staan, maar als ik dus een wijziging maak in het bestand index.html en dan kies in Dwcs6 voor uploaden, dan zegt Dwcs6 dat het niet nodig is om up te loaden. Dat er geen wijzigingen zijn aangebracht in het bestand index.html, terwijl dit wel zo is.

Ik kan in DWcs6 kiezen voor externe server, testserver, weergave opslagplaats en voor lokale weergave.

Ik kan overigens wel het gewijzigde bestand index.html handmatig naar de VPS-server kopieeren, maar als ik dan in Internetexplorer naar mijn site ga staat zelfs de wijziging er niet in. Of moet ik het zo zien dat als je het bestand op de VPS-Server zet, je de site niet in de gewone Internetexplorer kunt zien? Ik heb er nog niet zo veel verstand van. Want wat is eigenlijk precies lokaal werken. ik dacht altijd dat dit gewoon mijn computer is???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan