kan in Google IE9 de zoeksuggesties niet uitzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brimke

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2010
Sinds heel kort krijg ik bij het intikken van slechts één letter in het zoekvenster van Google suggesties te zien in een soort dropdownbox.
Hoe kan ik dat uitzetten?
Heb al van alles geprobeerd in de voorkeuren, zoekinstellingen, opties e.d. maar de standaard suggesties blijven komen.
Heb Win7 home premium, IE9, Google als browser, geen toolbars

Help!

Dit topic ga ik eens volgen.Daar heb ik sinds gister ook last van.Voorheen kon je zoeksuggesties uitzetten maar is niet meer te vinden in de opties van Google.(met uitzindering instant maar dat werkt niet )
Lijkt mij of ze de interface aangepast hebben.

klopt. via instant werkt niet.
Heb zelfs het systeem teruggezet naar 10 augustus (3 dagen eerder) maar dat werkte ook niet.
Ben erg benieuwd of er meer reacties komen.

Gelukt

Internetopties,Inhoud,Autom. aanvullen(Instellingen),Adresbalk (wegvinken). Zo is het mij net gelukt :):d

Inderdaad.
En bovendien niet over automatisch aanvullen, mar over zoeksuggesties.
Ik denk dat Frankwannet gelijk heeft: Google heeft zijn interface aangepast; velen - voor zover ze de zoeksuggesties ook uit hadden staan - hebben er last van, dus niet alleen ik.
Tenzij iemand nog zinvolle tips of aanvullende informatie heeft, kan wat mij betreft het onderwerp worden gesloten.
Iedereen bedankt voor haar/zijn bijdrage!

Het is mij ook nog steeds niet gelukt.En ik vind het bijzonder irri:evil:

laten we hopen, dat er meer mensen mopperen; wellicht dat Google dat dan weer eens aanpast.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan