kan in I.E. 6.0. geen tekst meer typen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gpsurfer

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2001
Hallo, sinds kort kan ik in de adresregel boven in de browser I.E. 6.0 geen tekst meer typen. Dat wil zeggen er verschijnt geen tekst. Ik moet nu dus in word iets typen, dat kopieren naar de browser en dan kan ik pas naar een betreffende pagina toe. Dit geldt ook voor bijvoorbeeld zoekopdrachten in Google of rekeningopdrachten wil geven. Ook in dit soort regels kan ik geen tekst krijgen. Waar kan dit aan liggen? Zoals gezegd werkt het tekstverwerken in Word wel goed!
Misschien een virus of is het toch een anderssoortig probleem. Ik heb reeds het reparatieprogramma van I.E. gedraaid maar dat helpt ook niet. O ja, daarnaast kan ik de browser ook niet gewoon met het xje sluiten. Dit moet altijd met contr-alt-delete
Wie kan helpen?
Alvast bedankt!

Je browser ziet er behoorlijk brak uit dan... Als je al moet afsluiten met ctrl alt del :eek:. Ik zou het eens proberen met een schone installatie van IE 6 ofzo.

Kijk hier voor meer info over het verwijderen van Internet Explorer 5 (daar ga ik dan maar vanuit) van je systeem. Het artikel is geschreven voor Windows 95/98 en NT maar ik denk dat het anders ook nog wel werkt.

heb je al eens een anti-virus scan gedaan ? en wat voor resultaat had hij (online virusscan www.housecall.nl )
scan ook eens op trojans met een online scanner en als je dan toch bezig bent op spyware met addaware van lavasoft
heb je al eens geprobeerd IE opnieuw te installeren ?

voor IE 5 is wel een oplossing of ie ook voor IE 6 werkt?

hier

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan