kan incredimail niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

frenneke

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2004
Heb al 2 dagen problemen met incredimail. Krijg steeds de melding, er is een fout opgetreden en sluit af. Dan maar opnieuw installeren.........Helaas krijg het programma niet verdwijdert. Krijg dan namelijk de melding,
kan entrypoint van procedure??1CImTimeStamp@@UAE@XZ niet vinden in DLL-bestand ImUtils.dll.

Wie weet raad??

Geplaatst door l.slaats.
Hoe heb je incredimail verwijderd?

Probeer IncrediMail XE te verwijderen in Start > Configuratiescherm > Software. Sluit pc af en start dan weer op.

Hoi Lei,
dat lukt dus ook niet, via configuratiescherm en dan verwijderen reageert hij niet?!
Via uninstal krijg ik dus bovenstaande melding.
Sorry dat ik daar niet duidelijk in was.

Download en installeer de CCleaner:
http://www.ccleaner.com/ccdownload.asp

Open vervolgens CCleaner en klik gereedschap aan.
Zoek dan naar IncrediMail XE en klik deze aan. Vervolgens IncrediMail XE verwijderen met de button "Waarde verwijderen" en sluiten.

Run in CCleaner (Cleaner) ---> Opschonen.
Run in CCleaner (problemen) ---> Scannen naar Fouten, en vink alles aan wat deze vind en herstel gevonden fouten (er is een back-up functie aanwezig!).

Sluit CCleaner af ga dan vervolgens naar Lokaal station (?)\Program Files\ en zoek naar de map IncrediMail en verwijder deze (als deze al niet verwijderd is). Lukt het niet op de normale manier, probeer het dan in de veilige modus.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je hulp, inmiddels ben ik eruit.
Het probleem blijkt te ontstaan nadat je terug bent gegaan naar een windows herstelpunt..
Heb de bin folder leeggemaakt en opnieuw geinstalleerd.
Tot nu toe werkt het allemaal weer.
Overigens ben ik hier niet zelf op gekomen hoor, nicky heeft me geholpen via het forum van IncrediCrazees. De link had ik ook hier ergens gevonden.
Groetjes Frenneke

Ik heb een vraag,

Ik heb Ccleaner gedownload en geinstaleerd want ik krijg Incredimail XE ook niet via Configuratiescherm -> Software verwijdered.

Nou heb ik in CCleaner -> Gereedschap Incredimail XE gelijk waarde verwijderen gedaan, ipv eerst deinstaleren. Nu zie ik Incredimail XE niet meer staan in de lijst, maar staat nog wel op de PC, wie helpt? Alvast Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan