Werk met Windows 7.IE9 was al geinstalleerd,heb IE10 geinstalleerd enige tijd geleden.Wat eerst wel lukte,koppelingen vanuit mijn mail-Outlook 10 naar bepaalde websites als Marktplaats of Catawiki openen,lukte ineens niet meer.Heb toen op aanraden van Helpmij Firefox geinstalleerd.Dat ging en gaat prima.Vandaag echter kon ik op mijn buraublad bepaalde snelkoppelingen niet meer openen.Firefox werkte ineens niet meer.Heb toen snelkoppelingen van IE verwijderd en Firefox opnieuw geinstalleerd,waardoor alles ineen s weer werkt.Ik dacht laat ik heel IE10 maar verwijderen,want dat lijkt me de boosdoener.Snelkoppeling verwijderd,daarna naar programfiles gegaan,geprobeerd IE10 te verwijderen,maar kreeg deze waarschuwing:
U BENT NIET GEMACHTIGD OM DEZE BEWERKING UIT TE VOEREN.U DIENT DOOR TRUSTED INSTALLER GEMACHTIGD TE WORDEN OM WIJZIGINGEN AAN DEZE MAP TOE TE BRENGEN.
Vraag:moet ik IE10 wel van harde schijf wissen om verdere conflicten met Firefox te voorkomen,zoja hoe doe ik dit dan?
Voor de volledigheid,IE10 en Firefox zijn naast elkaar op mijn pc gebruikt.
Alvast dank voor uw hulp!
U BENT NIET GEMACHTIGD OM DEZE BEWERKING UIT TE VOEREN.U DIENT DOOR TRUSTED INSTALLER GEMACHTIGD TE WORDEN OM WIJZIGINGEN AAN DEZE MAP TOE TE BRENGEN.
Vraag:moet ik IE10 wel van harde schijf wissen om verdere conflicten met Firefox te voorkomen,zoja hoe doe ik dit dan?
Voor de volledigheid,IE10 en Firefox zijn naast elkaar op mijn pc gebruikt.
Alvast dank voor uw hulp!