Kan internet niet op! PROBLEEM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoogkerk

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2011
Heb een mini Compaq 110c

Sinds gister dat vervelende Norton verwijderd middels configuratiescherm - software - Norton verwijderd, omdat tryal was verlopen en telkens ene rotscherm van dat bedrijf opdook voor aanschaf Norton troep. Sinds dat kan ik met geen mogelijkheid internet meer op.

De WLAN is verbonden met de router verbinding is perfect maar internet op homaar. Ik ben zo pissed off op dat symantec. Je kunt er niet heen mailen of niks.

Ook bekabeld kom ik internet niet meer op.

Een systeemherstel is niet mogelijk.

Weet iemand raad???

Groet,

Rix B.

PROBLEM SOLVED!

Laatst bewerkt:
O? Dat is raar! Ik hou ook niet van al die bloatware en trials en gooi ze dr meteen af!
Het vreemde is dat Norton eigenlijk niets met je internet instellingen te maken heeft.
Wat je kunt doen is alles eens grondig verwijderen m.b.v. CCleaner, ook de register vermeldingen. Als je dat doet krijg je wel de kans om een backup van het register te maken.

In de praktijk moet je de verschillende schoonmaak opties een paar keer achter elkaar runnen totdat alles verwijderd is.
Ook het register opschonen gaat zo tot alle ongeldige verwijzingen en gebroken links weg (gerepareerd) zijn.

Dan heb je goede kans dat je internet verbinding het gewoon (weer) doet.
Is dat niet zo dan kunnen we alsnog naar de instellingen kijken.
Succes!

Kan internet niet op! PROBLEEM

Heb ccleaner er al overheen getrokken. Geen resultaat
Heb de removal tool van Norton erover gehaald. Geen resultaat

Er zit ook geen cd-rom in dat ding waarmee ik nieuwe Window installatie kan doen

:mad:

Ervan uitgaand dat je de handleiding nog hebt, pak die eens erbij.
Ongetwijfeld zit er een recoverpartitie op je HDD die je activeert middels een sneltoets bij het opstarten.
Bv. F11,F10 o.i.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan