Kan internet niet openen? (dit leek me de geschikte forum)

Status
Niet open voor verdere reacties.

carlorowan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jun 2008
Hallo iedereen,
(ik zit nu op mijn broers computer zodat ik op het internet kan)
(Ik heb een laptop TOSHIBA)
Ik had eerst een melding genaamd: Internal internet security.
het was een soort waarscuwing die ik kreeg rond het internetten.
zoekend op google bleek het een foute foutmelding te zijn, en werd me aangeraden om ''malware'' ofzoiets te laten lopen, het zag er goed uit en had een aantal virussen verwijderd, en toen moest ik de computer opnieuw opstarten dus dat deed ik.
toen hij opnieuw op was gestart wou ik internet openen maar er gebeurde niets.
dus als ik dubbelklikte op mijn snelkoppeling naar het internet opende hij helemaal niets.
dus ik probeerde het via het IE knopje links onderin, maar er gebeurde ook niks.
ik kan wel alle documenten, C-schijf, D-schijf enz. openen, maar het internet doet het niet, als ik probeerde msn te opende en aan te melden, liep msn vast en moest ik hem afsluiten.
Ik checkte toen bij mijn internet verbinding, en alles was in orde, ik kan dus alleen internet niet openen.
toen keek ik bij ''configuratiescherm'' en toen ''internet-opties'' maar dat kon ik ook niet openen, er gebeurde niets als ik er op klikte.
ik probeerde toen op iets anders te klikken: Muis-opties, en dat kon ik wel gewoon openen!:eek:
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem.
Hartelijk dank:thumb:
Carlo Mulder.

scan eens hier mee de free versie http://www.superantispyware.com/
wel eerst even updaten

hey bertus.
Ik heb dat programma al, ik heb er al eens mee gescanned maar niks gevonden.
Ik kan geen internet openen, ik denk niet dat superantispyware er iets tegen kan doen.
Ik kan nu wel mijn msn openen, maar als ik op e-mail klik, gebeurt er niets, en als ik met iemand praat en dan een internet link probeer te openen gebeurt er ook niets.

ik had ook zo soort probleem langzaam internet, toen heb ik dit geinstalleerd en gescand.

http://www.download.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.htm

Download hem / installeer hem dan / en dan ff update klikken en dan SNELLE SCAN

mvg

Hallo tomtom,
ik kan dat niet downloaden omdat ik niet bij m'n internet kom.
Ik heb helemaal geen internet, ik zit nu op mijn broers computer.
en volgens mij heb ik dat malware programma al, ik heb daarmee mn computer gescanned, toen opnieuw mn computer opgestart, en toen kwam het probleem: Geen internet.

raar, ik denk dat je mischien superantispyware bedoeld, want ik had dat toen ook gedraaid en ik kreeg toen problemen met me pc, hier kan je ff zien hoe die virusscanner die je zegt dat je al hebt gedraaid eruit ziet, mischien weet je dat je die nog niet hebt gedraaid ofzo

http://images.google.nl/images?hl=nl&q=Malwarebytes' Anti-Malware &um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

mvg

Het heeft denk ik niks met een virus te maken, ik kan gewoon mijn internet niet openen, misschien mis ik een bestandje?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan