Waar ik ook een bericht vandaan haal om in een andere map te stoppen, ik krijg steeds de melding:
"Kan item(s) niet verplaatsen. De map is vol."
Ik heb al van allerlei gepobeerd:
1. Alles archiveren vóór 1-1-2008
Die map archiveren die vol zou zijn (Verzonden items); na een tijdje archiveren, krijg ik de melding:
"Fout bij het archiveren van map Verzonden items in archief Persoonlijke mappen."
2. Er is een map die 3131 items bevat.
Dezelfde foutmelding als hierboven verschijnt, maar de 3131 items zitten nog in de bewuste map. De archief-file is weliswaar 22 MB groot, maar de gearchiveerde map bevat nog steeds alle items.
3. Nog een keer in hetzelfde archief dezelfde map archiveren, levert een verdubbeling van de grootte van het archief op (45 MB), maar de map zelf blijft 3131 items bevatten.
4. Omdat ik hoop dat na twee keer archiveren de items nog wel terug te halen zijn, heb ik de bewuste map getracht te verwijderen. Dat lukt niet. Melding:
"De map is vol."
5. Ook items verwijderen uit Verwijderde items lukt niet:
"De berichteninterface heeft een onbekende fout gemeld. Als het probleem blijft bestaan, start u Outlook opnieuw."
6. Ook dat helpt niet...
Er komen wel Archieflogs in mijn Verwijderde items te staan:
Zij bevatten alle regeles als:
"Fout bij het archiveren van map Postvak IN in archief Persoonlijke mappen."
En ook die mail kan ik niet meer verwijderen uit mijn Verwijderde items.
Wie weet raad?
"Kan item(s) niet verplaatsen. De map is vol."
Ik heb al van allerlei gepobeerd:
1. Alles archiveren vóór 1-1-2008
Die map archiveren die vol zou zijn (Verzonden items); na een tijdje archiveren, krijg ik de melding:
"Fout bij het archiveren van map Verzonden items in archief Persoonlijke mappen."
2. Er is een map die 3131 items bevat.
Dezelfde foutmelding als hierboven verschijnt, maar de 3131 items zitten nog in de bewuste map. De archief-file is weliswaar 22 MB groot, maar de gearchiveerde map bevat nog steeds alle items.
3. Nog een keer in hetzelfde archief dezelfde map archiveren, levert een verdubbeling van de grootte van het archief op (45 MB), maar de map zelf blijft 3131 items bevatten.
4. Omdat ik hoop dat na twee keer archiveren de items nog wel terug te halen zijn, heb ik de bewuste map getracht te verwijderen. Dat lukt niet. Melding:
"De map is vol."
5. Ook items verwijderen uit Verwijderde items lukt niet:
"De berichteninterface heeft een onbekende fout gemeld. Als het probleem blijft bestaan, start u Outlook opnieuw."
6. Ook dat helpt niet...
Er komen wel Archieflogs in mijn Verwijderde items te staan:
Zij bevatten alle regeles als:
"Fout bij het archiveren van map Postvak IN in archief Persoonlijke mappen."
En ook die mail kan ik niet meer verwijderen uit mijn Verwijderde items.
Wie weet raad?