kan Java niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.f.sommer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
Berichten
137
Ik werk met XP en wil uit de party C Java verwijderen Een copy hiervan heb ik in D gepaatst Bij eigenschappen staat Alleen lezen Wat ik ook doe ik krijg het niet weg uit party C Pleegt Gates weer sabotage??? Of is het mijn onwetenheid???
MVG Sommer
 
hoe probeer je java te deinstalleren?

Heb je al eens revo unistaller geprobeert?
(wat bedoel je met dat je een copy op de D heb geplaatst?--> de D-schijf veronderstel ik,maar waarom?)
 
kan Java niet verwijderewn

Geachte jelpot Dank voor uw reactie Ik sta voor een raadsel!!!!! Ik ga naar Software en verwijder Java voor de zoveelste keer Nu is Java plotseling wel van de C party verdwenen echter het staat nog wel in de D party Hoe kan dat ??? Ik heb altijd gedacht als ik in Software verwijderen toepas dat dan het programma van de hele schijf is verwijderd.Ik ga naar de Prullenbak maar vind geen Java Via msconfig {Uitvoeren}kom ik in Opstarten en wil jusched{
C:\progr files\java|} verwijderen maar dit wordt gewijgerd Wel moet ik de warme reboot toepassen.
Ik wil de Cparty zo klein mogelijk maken om te zorgen dat de image op een enkele DVD kan worden gebrand
Met plezier heb ik de features van revo uninstaller gelezen Die beloven heel wat Ik ga me nu eens verdiepen in dit mooie programma Hartelijke dank
MVG Sommer
 
ok laat iets horen of het gelukt is...
scan anders ook eens met ccleaner en glary utilties

Hoe je java dan ook op de partitie van de d-schijf hebt geinstalleerd is voor mij echter nog altijd een raadsel
 
kan Java niet verwijderen

grachte jelpot DE door uw opgegeven deinstallers heb ik in gebruik Door alles selecteren en daarna copieeren en plakken is mij dat gelukt Van het een komt het ander Ik heb eens de gehele D party doorgelopen en kwam tot de ontdekking dat NIET alle programma's die daar vermeld staan voorkomen in Software Hoe dat kan is mij een raadsel Ik zal dit probleem op de juiste plaats steelen Bedankt voor al uw mieite Sommer
 
goed dat het dan uiteindelijk is opgelost :thumb:

dat niet alle programma's in software lijst worden weergegeven weet ik niet, ik heb dat ook al meerdere keren gemerkt, in xp en vista.
gewoon,het is windows hé :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan