Kan je een router op afstand resetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Allard

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2001
Ik heb af en toe dat mijn router vastloop en dat ik hem moet resettten (stroom eraf)..alleen de router zit in de kamer van mijn huisgenoot en die is er niet altijd.. dus moet ik naar de meter kast met geval dat de helft van het huis even zonder stroom zit... nu is mijn vraag of ik dat ding op afstand niet kan resetten...

want als tie vast loop kom ik ook niet meer in het router menu....

gr. Allard

Kan die router niet op een andere plaats gezet worden.
Of je moet een schakelbaar stopcontact nemen met een afstand bediening.

Ik kan mijn sweex router van afstand resetten. Inloggen via de browser en dan bij General Setup/ Tools staat een resetbutton die ik kan aanklikken. Weet niet of dat bij jouw router ook het geval is (merk/type)?

erbicom zei:
Ik kan mijn sweex router van afstand resetten. Inloggen via de browser en dan bij General Setup/ Tools staat een resetbutton die ik kan aanklikken. Weet niet of dat bij jouw router ook het geval is (merk/type)?

erbicom dit staat er bij de vraag: want als tie vast loop kom ik ook niet meer in het router menu....

Ik heb af en toe dat mijn router vastloop en dat ik hem moet resettten (stroom eraf)..alleen de router zit in de kamer van mijn huisgenoot en die is er niet altijd.. dus moet ik naar de meter kast met geval dat de helft van het huis even zonder stroom zit... nu is mijn vraag of ik dat ding op afstand niet kan resetten...

want als tie vast loop kom ik ook niet meer in het router menu....

gr. Allard

Kom op jongens. het is niet zo moeilijk.
Loop naar de meterkast, en haal het stroom er even een seconden van af.

en de router is gereset!!!!!!:shocked:

Kom op jongens. het is niet zo moeilijk.
Loop naar de meterkast, en haal het stroom er even een seconden van af.

en de router is gereset!!!!!!:shocked:

DeTS geeft duidelijk aan dat dat eigenlijk geen optie is omdat dit anderen in het huis hindert. Maar hierboven zijn al een aantal bruikbare suggesties gegeven...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan