kan je je laptop gebruiken als scherm voor pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesdaan2

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2013
Berichten
27
beste mede forumers



kan je je laptop scherm tegenwoordig gebruiken als scherm van je normale pc?

ik hoor graag

mvg
 
Voor zover ik weet kan het niet. Een laptop heeft vaak een vga, echter dit is een output en geen input.
 
Je kunt wel je desktop overnemen op je laptop.... mbv extern bureaublad.... lijkt het toch alsof je achter je desktop zit....
 
helemaal super.. dus nog even voor de duidelijkheid. .. nou kan ik me pc aansturen via het beeldscherm op me laptop??

wil een ps erbij gaan kopen maar heb geen ruimte voor een extra scherm zodoende
 
helemaal super.. dus nog even voor de duidelijkheid. .. nou kan ik me pc aansturen via het beeldscherm op me laptop??

wil een ps erbij gaan kopen maar heb geen ruimte voor een extra scherm zodoende

Denk dat je het andersom bedoeld? Komt nog al vaag over, wat je nu zegt :p
"Nu kan ik het beeldscherm van mijn laptop aansturen via mijn desktop??* Ja dan kan, heb ik ook een tijdje gedaan. (Second screen)

Download effe dit progje en simpel weg lees wat er staat http://www.maxivista.com/.
Edit: Met je beeldscherm kan je niks aansturen, omdat het geen rekenkracht (Denkvermogen heeft), Wat boven al weer aangegeven dat heeft te maken met in en output en de term PC is zo algemeen het staat voor personal computer. Of te wel persoonlijke computers en dat zijn vrijweg alle apperaten met een processor, een Smarthphone zou je er ook onder kunnen verstaan (Mini PC)
 
Laatst bewerkt:
nee bedoel dus echt wat ik zeg..mijn pc aansturen via scherm van me.laptop
 
Met extern bureaublad bedien je vanaf je laptop de desktop en wat en gebeurt zie je dus op je laptop.
Je desktop monitor.... tja.... die doet dan even niks want je werkt immers zo. Je krijgt dan het inlogscherm meestal te zien, zodat je de desktop weer terug over kan nemen.
Je kunt dus dan geen spel gaan spelen op die desktop zelf... want die is dan in gebruik voor je laptop... immers je bedient hem daar vandaan.
Duidelijk?
 
ik wil.dus inpreciepe gewoon een pc gaan gebruiken maar me laptop gebruiken als beeldscherm vannde pc

dus het is mogelijk?!
tekst.en uitleg.in de.link?!
 
nee bedoel dus echt wat ik zeg..mijn pc aansturen via scherm van me.laptop

Dat kan niet. Das hetzelfde als ik zeg kan ik via mijn auto mijn carburateur aansturen?

ik wil.dus inpreciepe gewoon een pc gaan gebruiken maar me laptop gebruiken als beeldscherm vannde pc

dus het is mogelijk?!
tekst.en uitleg.in de.link?!

En hier bevestig je hetgene wat ik aangaf. Beetje tegenstrijdige posten. Zo kunnen mensen je niet fatsoenlijk helpen. Er staat een demo video bij, op de website ;)
Wat verder kijken, voor je begint te schreeuwen, ook is het mogelijk wat ik al eerder aangaf. Het niet nodig om in herhaling te blijven vallen toch?

Niet verkeerd bedoeld, maar let er een beetje op.
 
Laatst bewerkt:
aansturen is idd.fout.. muis.processors toetsen etc.allemaal.vam de.pc.. alleen allemaal op het scherm van de laptop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan