kan je kijken naar welke acties er achter knoppen zitten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chris Cools

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2008
Hallo,

is het mogelijk om in de ontwerpweergave van een formulier te zien welke acties(query's) er achter knoppen zitten zonder in de code te kijken?

Heb deze week een aantal dingen getest die ik nu opnieuw wil gebruiken in de uiteindelijke toepassing en ik weet niet juist meer hoe ik het gedaan heb... (heel slim natuurlijk)!

Als ik in de ontwerpweergave van het formulier ga kijken in de properties van zo'n knop zie ik daar wel staan gebeurtenisprocedure, maar er staat niet bij wat deze inhoud...

thanx,

grtz,

chris

Hallo,

is het mogelijk om in de ontwerpweergave van een formulier te zien welke acties(query's) er achter knoppen zitten zonder in de code te kijken?

Heb deze week een aantal dingen getest die ik nu opnieuw wil gebruiken in de uiteindelijke toepassing en ik weet niet juist meer hoe ik het gedaan heb... (heel slim natuurlijk)!

Als ik in de ontwerpweergave van het formulier ga kijken in de properties van zo'n knop zie ik daar wel staan gebeurtenisprocedure, maar er staat niet bij wat deze inhoud...

thanx,

grtz,

chris

Al je op zo'n gebeurtenis gaat staan kan krijg je twee mogelijkheden achter in het veld.
Klik nu op het laatste incoontje (met die puntjes erin) en de macro wordt geopend.
Ook kan je gewoon de VBA code openen vanuit de ontwerpweergave.

Wim

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan