Kan je online gaan met een omgebouwde 360 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

shamma112

Gebruiker
Lid geworden
24 okt 2007
Berichten
6
mijn 360 is softmodded en jah ik vraagme af als je online kan gaan ? ik heb gehoord dat je om de beveiliging kan gaan en dan online kan...maar ik wil het niet proberen alleen als het zker waar is want anders ben ik gewoon gebant..
 
Na mijn weten kan je nog niet online gamen met een gemodde 360, ook al kun je wel dingen downloaden van marketplace.

Ze hebben na mijn weten nog geen security bypass gevonden zodat je met een gemodde 360 online kan gamen
 
het kan wel, maar na een tijdje (2 weken- een half-jaar ofzo) word je vanzelf gebanned...
 
Tegenwoordig kan je met nieuwe flashes geen spellen meer spelen die niet stealthed zijn. Volgens mij kan je met die spellen gewoon online spelen... sowieso raad ik het je af om de 360 om te bouwen. Wil je echt alle spellen hebben? Het is toch leuker 1x in de maand een goed spel te kopen ipv alles haastig uit te spelen.

</mening>
 
Als je de laatste 1.4 iXtreme firmware hebt, en stealth games. Dan zou je theoretisch veilig zijn, maar beter is om het niet te doen.
 
T uurlijk kan het, alleen zijn veel mensen inmiddels gebanned.
Zelf heb ik hem anderhalf jaar geleden laten ombouwen, en tot op heden kan ik nog steeds online spelen.
@Breezer, ik heb hem omgebouwd, maar denk je dat je dan alle spellen wil hebben, tuurlijk heb ik nu hardstikke veel, maar echt niet alles hoor, heb alleen wat ik leuk vind.
En waarom zou je het haastig uit gaan spelen, ligt aan jezelf toch.
Zolang ze die prijzen niet een beetje normaal maken laat ik hem ombouwen. Ik heb regelmatig dat ik denk dat ik een spel leuk vind en download hem dan, kom er dan vrij snel achter hoe bagger zo'n spel dan wel niet is, echt niet normaal, maar normaal gesproken zou ik daar dan wel 60 euro voor neer moeten dokken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan