Kan je van Frontpage 2003 terug naar 2000?

Status
Niet open voor verdere reacties.

stekkie

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2008
Ik heb een behoorlijk uitgebreide website gemaakt; een virtueel dagboek van mijn hulphond Gompie, met een humoristische knipoog.
Deze site is gehost bij Lycos, waar ik maandelijks betaal om een reclamevrije site te hebben. De site heb ik gemaakt in 2003, echter al geruime tijd (meer dan een half jaar) lukt het niet meer om delen aan mijn site toe te voegen middels uploaden.
Ik heb hierover een brief gestuurd naar de helpdesk van Lycos, die mij lieten weten dat het uploaden niet ging, omdat zij geen Frontpage 2003 ondersteunen en adviseren mij de site in FP 2000 te maken, of in een ander programma als Dreamweaver. Een derde mogelijkheid die ze suggereerden was uploaden middels FTP. De laatste 2 opties vind ik niets, het gaan om een behoorlijk uitgebreide website-structuur.

Kan ik ongestraft terug van Frontpage 2003 naar Frontpage 2000 of kan ik dan allerlei problemen verwachten met de delen die ik al in 2003 gemaakt had?
Heeft iemand advies? Het is zo jammer, mijn site loopt nu een behoorlijk eind achter, alleen door de uploadproblemen :confused:

Al vast vriendelijk bedankt voor het meedenken :thumb:

In 2000 ontbreken veel opties die in 2003 wel zitten dus dat is één reden om het niet te doen. Verder weet ik niet zeker of deze twee versies naadloos met elkaar samen werken. Het kan inderdaad zo ijn dat je voor compabiliteitsproblemen komt te staan en ik zou persoonlijk dit risico niet nemen.
Ik zou voor optie drie gaan en een de boel gaan uploaden met een FTP programma. Het maakt niet uit hoe uitgebreid je site is, je zet gewoon alles op je bestaande ruimte. Zo heb ik het ook altijd gedaan. Hou er rekening mee dat in de toekomst de gehele FP ondersteuning wel eens opgeheven kan worden. Bij veel providers is dit al het geval en dan kom je echt in de problemen. FP is opgehouden te bestaan bij Microsoft en providers houden dan ook op met de ondersteuning. Niet allemaal tegelijk maar op een gegeven moment wel.Ik zou langzaam aan eens naar andere opties gaan kijken.

Dit is echter alleen maar een advies van mij aan jou.

Het zou met frontpage 2003 gewoon ook moeten kunnen.

Ga naar bestand > site publiceren > selecteer button FTP.
En natuurlijk er voor zorgen dat de juiste FTPmappen zijn ingevuld en voor de correcte gebruikersnaam en wachtwoord.
Zie bijlage screenshotje
mvg leo

Bijlagen

• ftp.jpg
    ftp.jpg
    68,7 KB · Weergaven: 39
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan