Kan juiste driver niet vinden enige hulp van een kenner zou handig zijn

Status
Niet open voor verdere reacties.

badboyoli4

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 nov 2007
Ik kan de juiste driver voor de videokaart niet vinden van mijn laptop.
Ik heb Everest late lopen en ben dit te weten gekomen: ATI Mobility Radeon (M6)
Ben bij ATI gaan zoeken maar kan nix vinden miss kan er mij iemand helpen?
Als ik bij apparaatbeschrijving ga kijken krijg ik de volgende boodschap: Standaard-PCI-videoadapter (VGA).

Als er iemand mij een pagina kan geven waar ik de juiste driver hiervoor kan afhalen zou geweldig zijn.

WELKOM OP HELPMIJ

als je merk en type laptop weet kun je naar de site van de fabrikant.(of hier vermelden)

daar zijn al jou drivers te vinden

Als je niets kunt vinden op de website van je fabrikant, probeer dan eens deze link

Download en start de Catalyst software suite op die pagina. Als in je pc geen hardware kan worden gevonden die wordt ondersteund, dan breekt de installatie direct af.

Misschien helpt het wat.
Succes,

Tijs.

Als je niets kunt vinden op de website van je fabrikant, probeer dan eens deze link

Download en start de Catalyst software suite op die pagina. Als in je pc geen hardware kan worden gevonden die wordt ondersteund, dan breekt de installatie direct af.

Misschien helpt het wat.
Succes,

Tijs.

jup met catalyst zou het normaal meteen moeten werken , dan heb je die south bridge drivers , kzou bij de installatie wel drukken op aangepast installeren en alleen de drivers installeren en niet dat valve steam pakketje met control center en nog wat brol die je voor nix nodug hebt .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan