Kan kaspersky Rescue Disk niet booten

Status
Niet open voor verdere reacties.

DjYing

Gebruiker
Lid geworden
17 okt 2012
Ha allen,

Ik heb een virus op mijn pc die ervoor zorgt dat ik geen anti-virus (behalve Security Essentials) kan installeren, ook werkt Windows Update niet en kan ik o.a geen Office installeren (error 1935)

Ik heb Rescue Disk correct op een FAT32 usb-stick gebrand en daarna mijn pc opnieuw opgestart en in het BIOS Menu gebracht. Ik selecteerde mijn USB Stick en drukte op Enter. Daarna kreeg ik de error 'Cannot find Operating System'. Ik heb Rescue Disk opnieuw erop gezet maar niks lijkt te werken, heeft iemand een idee wat ik nog kan doen?

Alvasg bedankt.

Nogal vaag antwoord, wat is 'dit systeem' en welke instructies moet ik volgen? Ik heb Rescue Disk er al eerder volgens de methode van Kaspersky opgezet...

je moet met die rescue disk van kaspersky opstarten met een gebrande dvd bedoelde ik en de instructies volgen, werkt dat niet bij jou?

Laatst bewerkt:
Heb het alleen via USB geprobeerd, dit werkte niet. Ik heb nu tijdens het opstarten opgemerkt dat er staat "this version only supports Hard Disks en CD-Rom drives". Ik weet niet of dat verder nog iets betekend en ga het straks even proberen via DVD.

dit betekent dat het alleen voor op een externe harde schijf of op een dvd geschikt is, dus niet op een usb flash drive ......;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan