• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Kan klembord niet leegmaken

Status
Niet open voor verdere reacties.

jheesterbeek

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2005
Hoi,

Ik heb bijna wekelijks een probleempje met mijn klembord. Bij kopieren/plakken krijg ik dan de melding "Kan klembord niet leegmaken". Als ik ga kijken in het taakvenster klembord, dan is deze al leeg. KOpieren en plakken kan nu helemaal niet meer. Het enige dat helpt is de pc opneiuw opstarten (excel afsluiten en starten heeft geen effect).

Heeft iemand een idee hoe dit komt en wat ik hieraan kan doen?

Alvast bedankt
John

John,
Heb geen idee hoe dat kan. Als je bv. in Word gebruik maakt van het klembord heb je dan hetzelfde probleem? Zou het probleem in Office kunnen zitten en niet expliciet in Excel.

Plakken in zijn algemeenheid wordt vanaf dan inderdaad overal een probleem...., omdat ik meestal in excel werk als het begint heb ik de indruk dat hier iets mis gaat.

Nope, had ik ook gezien, maar ik zie nergen een G in mijn taakbalk en ken het programma ook niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan