Kan link in mail niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nvantil

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2011
Berichten
16
Als ik een link in een mail wil openen krijg ik de melding "deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder" Het heeft altijd normaal gewerkt en ineens niet meer. Snap er niets van en weet niet hoe op te lossen. Mijn pc draait met windowd 7 professional.Hopelijk kan iemand mij helpen.

Nico
 
Bedankt voor je reactie maar geen van de aangedragen oplossingen werken. Die zijn ook al enige jaren geleden gegeven en werken misschien wel voor vista maar niet voor windows7. Hopelijk is er toch een oplossing voor mijn probleem.
Nico
 
Krijg het niet voor elkaar. Mijn pc kennis is denk toch te weinig om de handelingen die gegeven worden uit te voeren. Kan je om het op te lossen ook windows opnieuw installeren? Geloof dat dit voor mij dan de enige oplossing is of er moet een eenvoudiger manier zijn dan omschreven in de laatst aangedragen oplossing.
Dus mocht ienmand een eenvoudiger (voor mij) oplossing weten hoor ik het graag.
Nico
 
Die oplossing was aangegeven maar heb ik niet voor elkaar kunnen krijgen :mad: had al aangegeven dat ik een dummy op pc gebied ben. Heb nu google chrome weer geinstalleerd en bij de internet optie internet explorer als standaard aangegeven. Het werkt nu weer kan weer een link in email openen. Maakt het wat uit dat google chrome er nu opstaat? of kan dat op de een of andere manier kwaad. Zo niet laat ik hem lekker staan want alles werkt gelukkig weer. Hoor het graag .
Nico
 
Ik zie inderdaad net pas dat ik dezelfde link gaf als gast0224.
Dat Google Chrome er nu op staat geeft niks. Je kunt nog altijd Internet Explorer als web browser gebruiken.
 
Moet je niet IE als standaard browser aanvinken?
 
Toch is de link die ik jou heb gegeven de oplossing voor jouw probleem. Gewoon stap voor stap uitvoeren wat er beschreven wordt en dan moet je probleem opgelost zijn.

De laatste keer dat ik Google Chrome per abuis heb geïnstaleerd (vergeten bij een setup de instalatie van Google Chrome uit te zetten) had ik na het verwijderen van Google Chrome dit probleem niet meer, dus misschien hebben ze het probleem inmiddels opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan