Kan link niet openen

• Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Maak nog eens een backup, verwijder op C en in Mijn documenten alle gerelateerde mappen, draai iets als Ccleaner, TuneUp utils of Advanced SystemCare en schoon het register op (defrag het meteen).
Installeer Outlook nu nog eens.

Heeft iemand nog een idee hoe ik dit kan voorkomen zodat als ik op een link in een e-mailbericht klik, ik gelijk de link zie en dat het OUTLOOK bericht naar de achtergrond gaat?

Heeft iemand nog een idee hoe ik dit probleem kan verhelpen?
Het is nu ook als ik op een website ben en ik klik weer op een link, dan blijft de website staan en zie de link onder op de werkbalk (of hoe het dat) en moet ik eerst de website wegklikken om de link te zien.
Het zal inderdaad wel een vinkje zijn, maar waar....

Ik hoor graag van jullie.
Groet,
Martin

Weer een aanvulling!
Als ik WORD geopend heb en ik klik op de E van Explorer onderin de balk, dan verdwijnt WORD ook niet , maar komt de homepage van Explorer in de balk te staan.
Volgens mij ligt het aan Windows 7, want op mijn andere PC met XP heb ik dat probleem niet, terwijl dezelfde Office geinstalleerd is.
Waar kan dat nou aan liggen?
Groet,
Martin

Hallo,
Ik heb beide uitgevoerd, maar kunnen niets vinden (de code voor de licentie werkt niet!)
Groet,
Martin

Ik heb gisteren de originele versie van MS OFFICE 2010 incl. OUTLOOK geinstalleerd, maar het probleem blijft. dus het ligt niet aan OFFICE.
Volgens mij ligt het aan een of andere instelling in Windows 7.
Weet iemand hier van of kan mij verder helpen?
Groet,
Martin

Hallo,

Dan word het handmatig de link kopieeren(selecteren) en dan even plakken in de browser.

Nadat ik FIX-IT van Microsoft heb gedownload en geinstalleerd en uitgevoerd is het probleem verholpen.
Groet,
Martin

Welke fixit is dat geweest? Microsoft heeft namelijk heel veel verschillende Fixit's voor heel veel verschillende problemen. Wekelijks komen er steeds meer nieuwe bij. Het is dus belangrijk te weten welke Fixit dit was geweest. Wellicht kunt u een link naar de betreffende webpagina doorgeven?

Bij de categorie "Internet Explorer" zijn verschillende fixits te krijgen, 84 om precies te zijn. Kunt u de exacte fixit doorgeven? Wellicht kunt u beschrijven waar de fixit voor was, wat heeft deze uitgevoerd?

Dit was de melding:

Er wordt geen nieuw venster of tabblad geopend wanneer u op een koppeling klikt in Internet Explorer

Het probleem is er weer:
De fix is alleen voor IE 8 en ik heb ie9,
Dus:

Er wordt geen nieuw venster of tabblad geopend wanneer u op een koppeling klikt in Internet Explorer 9

Iemand nog een idee?
Groet,
Martin

Heeft iemand nog een idee, want ik vind het nog steeds lastig om eerst bv. mijn outlook pagina te sluiten, voordat ik de link zie?

Lukt het niet met Alt+TAB?

Anders snap ik hem nog steeds niet (maar dat ligt ongetwijfeld aan mij).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan