Hallo,
Nou heb weer een erg vaag probleem..
Zal even bij het begin beginnen.
Een tijdje geleden gebruikte ik mijn pc als een webserver, dus heb op de router aangegeven dat bepaalde poorten naar het IP adres van mijn pc moesten leiden. (Op de pc dus handmatig een IP adres toegewezen).
Nou allemaal geen probleem, iedereen in huis kon nog gewoon lekker internetten.
Maar toen hadden we opeens het probleem dat er maar één draadloos apparaat op het netwerk kon, een tweede draadloos apparaat kreeg geen verbinding meer. Maakt niet uit was het was, laptop, telefoon heb zelf de Wii geprobeerd en geen een kreeg verbinding.
Het was dus gewoon wie het eerst verbinding maakte die kon lekker internetten. (Was wel grappig als ik en me broer thuis kwamen dat we allebei naar boven racete en allebei onze laptop pakte om zo als eerste te zijn
) maar goed, ik heb toen toch maar mijn server weer op Automatisch IP gezet, en ja hoor toen waren alle problemen weg.
Helaas hebben we nu weer het probleem en heb niks meer veranderd kwa instellingen.
Het eerste wat ik toen gedaan heb is de router compleet gereset, zodat ik zeker was dat de poorten weer "default" waren.
Nou dat werkte dus, maaaar nu is het weer zo!
Er kan weer maar één apparaat via Wi-Fi.
Het aantal apparaten via een kabel maakt niet uit.
Zo kan ik dus wel gewoon verbinding maken door een kabel in mijn laptop te proppen..
Zo.. een heel verhaal maar hoop dat jullie me kunnen helpen!
Heb geen zin om weer die router te resetten.
Thanks!
Nou heb weer een erg vaag probleem..
Zal even bij het begin beginnen.
Een tijdje geleden gebruikte ik mijn pc als een webserver, dus heb op de router aangegeven dat bepaalde poorten naar het IP adres van mijn pc moesten leiden. (Op de pc dus handmatig een IP adres toegewezen).
Nou allemaal geen probleem, iedereen in huis kon nog gewoon lekker internetten.
Maar toen hadden we opeens het probleem dat er maar één draadloos apparaat op het netwerk kon, een tweede draadloos apparaat kreeg geen verbinding meer. Maakt niet uit was het was, laptop, telefoon heb zelf de Wii geprobeerd en geen een kreeg verbinding.
Het was dus gewoon wie het eerst verbinding maakte die kon lekker internetten. (Was wel grappig als ik en me broer thuis kwamen dat we allebei naar boven racete en allebei onze laptop pakte om zo als eerste te zijn

Helaas hebben we nu weer het probleem en heb niks meer veranderd kwa instellingen.
Het eerste wat ik toen gedaan heb is de router compleet gereset, zodat ik zeker was dat de poorten weer "default" waren.
Nou dat werkte dus, maaaar nu is het weer zo!
Er kan weer maar één apparaat via Wi-Fi.
Het aantal apparaten via een kabel maakt niet uit.
Zo kan ik dus wel gewoon verbinding maken door een kabel in mijn laptop te proppen..
Zo.. een heel verhaal maar hoop dat jullie me kunnen helpen!
Heb geen zin om weer die router te resetten.
Thanks!
Laatst bewerkt door een moderator: