kan maar deel van monitor gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

ramsy_b

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2005
Hallo allemaal ik heb een vraagje:

Ik heb bij iemand een nieuwe computer op een oud beeldscherm (14 inch) gedaan maar nu heb ik het probleem dat ik maar een deel van het beeld kan gebruiken! er zit links in het beeld een zwarte balk en in kan het beeld niet verder naar links schuiven met de draaiknoppen op de monitor zelf.

Hoe krijg ik het beeld weer goed??

Groeten Ramsy_B

drivers instaleren?, of misschien is gewoon je beeldscherm kapot

Misschien is je computer zo nieuw dat hij niet meer is ingesteld op een 14 inch monitor.

Geplaatst door ramsy_b
Hallo allemaal ik heb een vraagje:

Ik heb bij iemand een nieuwe computer op een oud beeldscherm (14 inch) gedaan maar nu heb ik het probleem dat ik maar een deel van het beeld kan gebruiken! er zit links in het beeld een zwarte balk en in kan het beeld niet verder naar links schuiven met de draaiknoppen op de monitor zelf.

Hoe krijg ik het beeld weer goed??

Groeten Ramsy_B

Op welke resolutie staat je grafische kaart ingesteld? 14" monitoren zijn niet altij geschikt voor hogere resoluties

bedankt voor jullie reacties.

de resulutie is 800 x 600 dus niet zo hoog, het gaat om de positie van het beeld. het moet meer naar links maar dat kan niet met de draaiknoppen op de monitor. ik zou nu echt niet meer weten wat ik eraan kan doen.

misschien nieuwe monitor :D

groeten Ramsy

Geplaatst door ramsy_b
bedankt voor jullie reacties.

de resulutie is 800 x 600 dus niet zo hoog, het gaat om de positie van het beeld. het moet meer naar links maar dat kan niet met de draaiknoppen op de monitor. ik zou nu echt niet meer weten wat ik eraan kan doen.

misschien nieuwe monitor :D

groeten Ramsy

Dat is in dit geval het beste. De horizontale laat het afweten.

Geen technisch antwoord.

Flatscreens worden verkocht als warme broodjes.
Hang eens een briefje op (bij je supermarkt) met gevraagd voor weinig:
17" crt scherm... al de trotse eigenaars van die nieuwe flatscreens zitten met die oude dingen in hun maag!
Of kijk eens op marktplaats!
Simpeler dan lang naar instellingen zoeken, toch?:) :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan