Hoi allemaal, ik heb een probleempje
Ik heb een laptop acer aspire met windows 7. 500G harde schijf
Ik wilde alles opnieuw installeren vanwege wat problemen en wilde daar de recovery dvd voor gebruiken maar omdat ik een 2e partitie had gemaakt ging dat niet.
Met wat gepuzzel heb ik die kunnen verwijderen en een schone installatie kunnen maken.
Nu wil ik graag weer een 2e partitie aanmaken dit via schijfbeheer.
Mijn C schijf geeft aan dat hij 405G beschikbare ruimte heeft.
Als ik op verkleinen druk gaat hij controleren wat de beschikbare verkleiningsruimte is, hij geeft hier aan dat ik maar 1,5G max kan verkleinen??
Bij mijn vorige installatie had ik een partitie gemaakt van 300G.
Waarom kan deze niet groter? Staat mijn verwijderde data van de vorige partitie misschien nog ergens verborgen?
Ik kom er zelf niet uit.
Tips?
Ilse
PS graag beschrijven in stappen weet wel wat maar ben niet heel Ict achtig
Ik heb een laptop acer aspire met windows 7. 500G harde schijf
Ik wilde alles opnieuw installeren vanwege wat problemen en wilde daar de recovery dvd voor gebruiken maar omdat ik een 2e partitie had gemaakt ging dat niet.
Met wat gepuzzel heb ik die kunnen verwijderen en een schone installatie kunnen maken.
Nu wil ik graag weer een 2e partitie aanmaken dit via schijfbeheer.
Mijn C schijf geeft aan dat hij 405G beschikbare ruimte heeft.
Als ik op verkleinen druk gaat hij controleren wat de beschikbare verkleiningsruimte is, hij geeft hier aan dat ik maar 1,5G max kan verkleinen??
Bij mijn vorige installatie had ik een partitie gemaakt van 300G.
Waarom kan deze niet groter? Staat mijn verwijderde data van de vorige partitie misschien nog ergens verborgen?
Ik kom er zelf niet uit.
Tips?
Ilse
PS graag beschrijven in stappen weet wel wat maar ben niet heel Ict achtig