Kan mail die ik ontvangen heb niet beantwooordn

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blacklover

Gebruiker
Lid geworden
28 okt 2007
Berichten
55
Hi beste mensen

Ik zit sedert een paar dagen met een probleempje
Ik heb incredimail (gratis versie ) en ik werk met windows 8.1
Dit programma werkte tot nu toe altijd goed
Nu stelt er zich sinds eergisteren een probleem
Kan de mail die ik ontvang niet meer beantwoorden
Mail komt nog wel binnen geen probleem daarmee
Er komt op het scherm het volgende : 530 #5.7.0 Must issue a STARTTLS command first
Wat is er hier mis mee en hoe kan ik dit verhelpen ?
Aangezien ik tevreden was van dit E mail programma wilde ik binnenkort overstappen naar de betalende versie
Als dit probleem niet opgelost geraakt wil ik dit echter natuurlijk niet doen uiteraard
Bestaat er nog zo'n E mail programma waar je veel dingen meekunt ?
Bedoel hiermee :vele instellingen omtrent hoe je mail er gaat uitzien

Groetjes en bedankt

Blacklover
 
Kun je hiermee je probleem oplossen: http://group-mail.com/email-error-codes/server-says-530-5-7-0-must-issue-starttls-command-first/
In elk geval lijkt het er op dat je instellingen voor een beveiligde verbinding niet (meer) goed staan. (STARTTLS is an extension to plain text communication protocols, which offers a way to upgrade a plain text connection to an encrypted (TLS or SSL) connection instead of using a separate port for encrypted communication.)
Ergens lees ik dit:
Op dit TabBlad het vinkje weghalen voor
aanmelden met beveiligd wachtwoordverificatie.
En er mag ook geen vinkje staan bij Voor de server is verificatie vereist
Ga dan naar TB geavanceerd en zorg dat er geen vinkje staat bij
voor deze server is een beveiligde verbinding vereist.
zowel bij de inkomende als uitgaande poort mag geen vinkje staan bij dit onderdeel.
Klik dan op Toepassen => OK

en dit
"Bedankt voor je hulp, die link gaf wel niet het juiste probleem aan maar bracht me wel op een idee, ik heb gewoon de account van gmail verwijdert en via de automatische configuratie op de site van google mail opnieuw laten instellen en alles werkt weer goed."
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan