Kan mail niet verzenden

• Onderwerp starter Onderwerp starter emc
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

emc

Gebruiker
Lid geworden
21 jan 2003
Gisteren een nieuw modem gekregen voor mijn internet (Casema/Wanadoo).

Nu kan ik geen mail meer ontvangen. Volgens casema ligt het aan de instellingen op mijn pc, maar ik heb daarn iets aan gewijzigd. Ik heb de firewall uitgezet, geen succes, virusscan gedeïnstalleerd, geen succes. Ik krijg de onderstaande foutemelding:

Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is ......@hotmail.com. Onderwerp 'test', Account: 'Wanadoo', Server: 'smtp.wanadoo.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '554 Service unavailable; Client host [82.156.130.212] blocked using spamchk.euro.net; Blocked - see http://spamchk.euronet.nl/', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 554, Foutnummer: 0x800CCC79

Alvast bedankt, emc

probeer je met een hotmail account iets te verzenden via outlook?
Of mail je gewoon met je @wanadoo.nl account?

Het kan makkelijk zijn hoor dat er iets NU fout staat. Maar dat het wel werkte met je oude modem maar niet met je nieuwe. ik weet niet hoe je dat oplost. Maar kan je de cd van wanadoo niet erop nieuw instoppen en opnieuw installeren. Dat werkt bij @home wel...

Laatst bewerkt:
Verzenden van mijn email lukt alleen niet als ik via mijn wanadoo verzend, als ik via mijn hotmailaccount zend lukt dit wel.

De kabel is in orde, anders kon ik ook niet onvangen, toch?

Probeer bij servers even cablewanadoo in te vullen i.p.v. alleen wanadoo!

emc zei:
...
Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is ......@hotmail.com. Onderwerp 'test', Account: 'Wanadoo', Server: 'smtp.wanadoo.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '554 Service unavailable; Client host [82.156.130.212] blocked using spamchk.euro.net; Blocked - see http://spamchk.euronet.nl/', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 554, Foutnummer: 0x800CCC79

Alvast bedankt, emc

Je probeert een @hotmail te verzenden via Wanadoo? Probeer eens gewoon een @wanadoo. Sommige providers blokkeren tijdelijk @hotmail omdat deze veel gebruikt wordt als spamadres.

het zelfde probleem

ik krijg sinds gisteren als ik mail probeer te versturen. Kan het bericht niet verzenden omdat één van de geadresseerden door de server is geweigerd. Het geweigerde e-mailadres is *****@chello.nl. Onderwerp 'test test', Account: 'mail.chello.nl', Server: 'mail.chello.nl', Protocol: SMTP, Reactie van server: '551 Mail from your IP is currently blocked based on RBL listing', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 551, Foutnummer: 0x800CCC79

Er is niets veranderd in het systeem

Laatst bewerkt:
Neem contact op met je provider. Een worm had bij mij veel mail verstuurd en daardoor was ik geblokkeerdoor het verzenden van mail.

nou ik heb gebeld hoor

Ik heb gebeld met Chello en inderdaad daar zeiden ze dat ik geblokt ben voor 48 uur omdat ik teveel mail zou hebben verstuurd of dat er een klacht is binnengekomen over abuse of rude mail (onbeschoft gedrag) Ook zei hij dat als je veel download je door hen gebanned kunt worden. :evil: . Afwachten dan maar weer totdat de ban wordt opgeheven door de provider

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan