Kan map niet openen onvoldoende schijfruimte/geheugen ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

mestreechteneer

Gebruiker
Lid geworden
4 nov 2003
Berichten
20
Draai onder win ME en krijg ineens de melding kan de map niet openen onvoldoende schijfruimte/geheugen ??

mijn C schijf is 10gb met nog 6 gb vrij
geheugen is 512 sd ram

ik Denk zelf dat dat genoeg moet zijn kan iemand mij een oplossing aanbieden waar door ik weer kan mailen ..

Bij voorbaat dank !!!
 
welkom op Helpmij!

Is je mailbox niet te vol? Probeer eens wat mailtjes te verwijderen en kijk of het dan lukt?

Anders moet je misschien aan een virus of spyware denken.
 
re Outlook express probleem !!!

hoi tanja,
bedankt voor je reactie, met adware heb ik het systeem gecontroleert en niks aangetroffen, eventuele ontvangen mails verwijderen gaat niet dit is namelijk de map wat outlook express niet meer laat zien ???
ik heb mijn systeem gecontroleerd op virussen (kaspersky) ook niets gevonden !!!
ben eigenlijk radeloos .....
ben de heledag al aan het zoeken voor mogelijke oplossingen kan helaas niets vinden lijkt wel of niemand dit probleem kent .....
nogmaals bedankt voor de reactie !!!!
 
Heb je ook webmail bij je provider? Anders kun je je daar misschien ontdoen van een hoop mailtjes.

Als ik het goed begrijp ben je je map inbox in kwijt?

Krijg je nog een andere melding met bv 0x800 enz?
.
 
Laatst bewerkt:
re Outlook express probleem !!!

hoi tanja,
bedankt voor je reactie, met adware heb ik het systeem gecontroleert en niks aangetroffen, eventuele ontvangen mails verwijderen gaat niet dit is namelijk de map wat outlook express niet meer laat zien ???
ik heb mijn systeem gecontroleerd op virussen (kaspersky) ook niets gevonden !!!
ben eigenlijk radeloos .....
ben de heledag al aan het zoeken voor mogelijke oplossingen kan helaas niets vinden lijkt wel of niemand dit probleem kent .....
nogmaals bedankt voor de reactie !!!!
 
er ging hier ff wat mis geloof ik ....( echte newbie op forums)
Maar goed nee verder heb ik geen problemen met de computer als ik je goed begrijp moet ik via planet dat is de provider mijn postvak wel kunnen leeg maken ...
ga ik direct proberen
......
bedankt alvast ik laat je direct iets weten als het werkt....
 
YES YES YES YES !!!!!!!

THANKS THANKS THANKS

Tanja Het is gelukt !!! deze junk kan weer mailen en mail ontvangen krijg die @#$%$@# melding gelukkig niet meer !!!!

HEERLIJK THANKS AGAIN

Heel hartelijk dank !!!
 
Zie je, het viel best wel mee eigenlijk:D

Veel mailplezier, en volgende keer weet je wat je moet doen.:thumb:

Morgen kun je op je verjaardag tenminste weer mail ontvangen:D
 
Laatst bewerkt:
Tanja Nogmaals bedankt !!

Als ik ooit wat terug kan doen ( zal wel niet ) hoor ik het wel
Thanks !!!

had hier wat leuke smilie's willen zetten maar dat werkt niet ???

Maar goed nogmaals dank uit het zuiden !!!

CYA
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan