Kan maximale resolutie niet instellen na update, help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

glentalloch

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 mei 2012
Hallo,

Ik heb gister een nieuwe laptop gekocht. Gaat om de Asus K53T.

Er zit een Radeon HD 7670M 1Gb grafische kaart in.

Gister opende er ineens een command prompt waarin stond dat asus updater geactiveerd was. Mijn schermresolutie veranderde naar 1024x768. Ik zette de computer uit, waarna hij begon up te daten. ( Zwaar iritant die automatische updates, zonder dat je er melding van krijgt dat het eraan zit te komen? )

Nu zet ik de pc weer aan, en ik kan de grafische kaart niet naar de 1300x.... waar hij op stond zetten. De grafische kaart die ik heb zijn geen drivers voor te krijgen staat op de website van AMD ( ik vind ze iig niet ) Het automatisch zoeken van je drivers zegt hij dat mijn systeem niet te herkennen is.

Heb het DPI opgezocht en deze staat gewoon op 100%. Dit scherm zit er niet uit op deze resolutie. Tot nu toe heb ik alleen maar problemen met deze laptop en Windows 7 wat erop draait.

Kan iemand mij helpen om de resolutie weer omhoog te krijgen?

Thanks!

edit : Ga ik naar Apparaten en Printers, zie ik het gele uitroepteken bij mijn computer staan. Druk ik op probleem oplossen, zegt hij dat het een probleem is met de VGA of iets en dat het stuurprogramma opnieuw moet worden geinstalleerd. Geef ik aan dat hij dit moet doen, en dan geeft hij aan dat het niet mogelijk is.

Tevens lukt het me ook niet om een externe HDD aan deze computer te hangen. Wordt simpelweg niet herkend, ook niet in apparaatbeheer. Ben hier ook al uren mee bezig.

Is dit altijd zo een gedoe op Windows 7 ?

Laatst bewerkt:
Gisteren gekocht en nu deze problemen? Dan is er maar 1 reactie mogelijk, terug naar de winkel.

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Je zou ook even syteemherstel voor dat punt kunnen gaan.

ps tevens even in juiste sectie gezet

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de snelle comments. heb systeemherstel overwogen, alleen dit hoort simpelweg niet nodig te zijn op een nieuwe computer. Ben niet zo van het terug naar de winkel gaan, aangezien de kans dat je met een ***verhaal weggestuurd wordt groot is. Iemand die toevallig weet hoe dat gaat met het terugbrengen van een laptop? Ben er natuurlijk wel een paar uur mee bezig geweest om de boel te maken, en hij is uiteraard uit zijn verpakking gehaald..

Je hebt er minimaal 2 jaar garantie op en na een dag blijkt dat het apparaat niet levert wat het belooft.
Dus, ze maken het voor je in orde of nemen hem terug, daar zou ik heel makkelijk in zijn.

Hoi,

Recovery dvd's gemaakt ik weet hij is van gisteren maar ik zou dat toch overwegen misschien wat fout gegaan bij de update's en zou de automatische update van asus zeker uit zetten.

Heb inderdaad 5 ISO dvds ergens in een map laten zette..ik zal wel ouderwets zijn maar belachelijk dat je dat zelf moet branden..voor het geld wat je betaald mag er best wat meer bijzitten, zelfs office moet je tegenwoordig kopen. Ga zo maar eens terug naar de MM, kijken of ik een ander kan krijgen. Thanks

Hoi.

Ja dat is tegenwoordig standaard zelf branden van de dvd zal wel een centen kwestie zijn ,succes misschien lezen we nog wel hoe het afgelopen is:thumb:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan