Kan Mcafee niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Hallo,

Ik heb hier een computer waarop Mcafee is geïnstalleerd en die wil ik verwijderen.

Maar dat lukt dus niet.

Ik heb het via het "configuratiescherm / software verwijderen" geprobeerd maar dat lukt niet. Als ik op verwijderen klik gebeurt er helemaal niets.

Ik heb ook de mappen (in program files) direct willen verwijderen maar dat gaat ook niet. Ik het opgestart in de veiligemodus, maar helaas ..........

Hoe krijg ik dit programma er vanaf :shocked:

als je hem probeert te verwijderen, wat zegt ie dan?
iets van ''kan mcafee niet verwijderen omdat het programma nog actief is''?:evil:

Hij zegt helemaal niets.

Ik kom ook niet in Mcafee als ik erin wil.

Hij doet helemaal niets meer (Mcafee)

Er zijn een heleboel mappen maar volgens mij zit die er niet bij ??!!

kijk is of dit helpt:
druk op ctrl+alt+del, ga naar taakbeheer starten, druk dan op processen en kijk of mcafee of iets wat er op lijkt tussenstaat (lange rij ik weet het maar ff heel goed zoeken) zoja, klik dan op dat proces en dan op proces bëeindigen en probeer opnieuw te verwijderen

Dat heb ik ook al geprobeerd. Alles wat lijkt op Mcafee heb ik beëindigd maar dat hiel ook niet. Heb ook opgestart in de veilige modus maar daarbij start Mcafee toch op.

Wellicht staan er nog wat bestandjes in het register, kun je verwijderen met RegCleaner

Tja, Mcafee is verwijderd maar toch is er iets niet goed.

Ik wil nu een ander virus programma erop zetten. Het staat op het bureaublad maar als ik het open dan zie ik even heelsnel eenschermpje en daarna niets.

hetzelfde als ik op internet ga.

Googl.nl start wel op maar als ik dan een zoekopdracht geef sluit de explorer direct. Als ik b.v. helpmij.nl intoets in de adresbalk dan gaat het wel goed.

Wat is er aan de hand?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan