Kan me niet meer aanmelden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

davydave

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2010
Ik heb al 2 weken het zelfde probleem.
Als ik me aanmeld krijg ik dit:

1281878703-70.png

Ik heb al , probleem oplossen geprobeerd, geen baat , ik heb internet. En geen virussen.
Alles wat de "oplossing" volgens msn kan zijn werkt niet?!
Iemand enig idee wat ik fout doe?

Probeer de stappen die "Destana" noemt op deze webpagina.
Test ook of op een nieuw gemaakt Windows-account het óók niet mogelijk is om op Live Messenger in te loggen met je Live-id.

Succes,

Tijs.

Een nieuw account werkt niet, en die stappen wat daar staan , had ik al gedaan, zonder geluk :(

Even voor de zekerheid: Ik bedoelde een Windows-account, geen Live-account.

Maar goed, als het (ingelogd op een ander Windows-account) ook niet werkt, dan zou ik Live Messenger opnieuw gaan installeren als ik jou was. Waarschijnlijk heb je het als onderdeel van Windows Live Essentials geïnstalleerd, dus start daar de deïnstallatie via Configuratiescherm -> Programma's en Onderdelen
Daarna Live Messenger weer toevoegen/installeren.

Succes,

Tijs.

gebruik je avg ?

Dat zal dan wel AVG Internet Security moeten zijn, want met AVG antivirus Free is er (hier) geen probleem met Live Messenger. Dat lijkt ook logisch, want alleen de Internet Suite heeft een firewall component.

Tijs.

Even voor de zekerheid: Ik bedoelde een Windows-account, geen Live-account.

Maar goed, als het (ingelogd op een ander Windows-account) ook niet werkt, dan zou ik Live Messenger opnieuw gaan installeren als ik jou was. Waarschijnlijk heb je het als onderdeel van Windows Live Essentials geïnstalleerd, dus start daar de deïnstallatie via Configuratiescherm -> Programma's en Onderdelen
Daarna Live Messenger weer toevoegen/installeren.

Succes,

Tijs.

ooow windows account dat probeer ik dalijk even :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan