Kan messenger niet downloaden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lupot

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2002
Als ik de messenger 7. wil downloaden van de site van microsoft start het niet automatisch en als ik het dan handmatig wil downloaden krijg ik pagina niet te vinden.
In het balkje waar normaal staat wordt nu gedownload staat ook een rode circel met wit kruis.
Is er iets mis met mijn instellingen? Kan ik MSN ergens anders vinden?

Laatst bewerkt:
Dit probleem is waarschijnlijk ontstaat door je beveiligingsinstellingen.
Je kan voor de activeX-besturingselementen de beveiliging instellen. Deze heb je waarschijnlijk hoog staan (wat natuurlijk goed is). Zelf download ik msn ook niet met activeX. Op de site van msn staat het bestand ook los, maar die is sinds msn 7.0 een beetje verstopt. Met een beetje zoeken kom je er wel, maar via de eerder gegeven link is het makkelijker.

Mestaline is ook een mogelijkheid: http://www.mastaline.com/

Hoe kan ik die active-X instelingen veranderen?

Via de internet-opties. Klik op extra->internetopties->beveiliging. Daar zie je een paar schuifregelaars staan. Deze kan je wijzigen. Ik ga er nu vanuit dat je IE gebruikt.

Op bovenstaande linken vind ik enkel de engelstalige versie terug, is de nederlandstalige ergens te vinden?

Je hebt gelijk, had onderaan "download english version" zien staan en ik dacht dat dit over die download knop ging.
Heb het nu gevonden, bedankt ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan