Kan Messenger (Windows Live) niet installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

c.c.f.vandongen

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2002
Ik gebruik Windows Vista Home Premium, heb mbv Glary Utilities (en Zapmessenger) de bestaande versie van Windows Live (Essentials) verwijderd (werkte niet goed meer, o.a. geen geluid!) en vervolgens ook nog uit Program Files.

Desondanks lukt het niet om daarna Windows Live opnieuw te installeren, de installatie wordt steeds teruggedraaid waarna de volgende foutmelding volgt:

Kan de sleutel HKEY_LOCAL_MACINE\SOFTWARE\Microsoft\Mediaplay-F5A6-404B-9A78-7027FA6EAADD} niet openen. Controleer of u voldoende toegangsrechten voor deze sleutel hebt. Waarschijnlijk verstoort een ander programma de werking van het installatieprogramma. hr:0x80076043

Is hier een oplossing voor?

Ben jij de eigenaar van de pc of is er een andere admin/ gebruiker op de pc geregistreerd.
Log op dat account dan eens in en probeer daarmee het programma te installeren. En als dat niet werkt kijk je eens of er een foutcode is en zet je die hier neer.
gr. Kayle

Ik ben de administrator, er is geen andere gebruiker. De foutmelding die ik na het terugdraaien van de installatie steeds krijg staat hier boven vermeld.

Kan Windows Live niet installeren

Ik heb ook Revo nog geprobeerd om alles te verwijderen en opnieuw te installeren, maar hetzelfde resultaat! Kan het zijn dat (omdat het geluid het niet doet in Messenger en er in de bovenstaande sleutel "....Mediaplay......" wordt genoemd) het probleem te maken heeft met Windows Media Player (hoewel ik die probleemloos gebruik voor het afspelen van muziek en film)?

probeer anders eens bij de installatie met de rechter muisknop op de knop te drukken en dan 'uitvoeren als administrator'.....
gr. Kayle

Windows Live biedt geen mogelijkheid om bij het installeren de rechter muisknop te gebruiken!

nieuwe msn

hoi

ik las dat bij jou het probleem was opgelost kun jij mij vertellen hoe ik het probleem op los

ik kan geen ene msn downlaoden help mij a u b

weet me geen raad meer ben al 3 dagen bezig pffffffffffffffffff
msn fout.jpg
deze melding krijg ik elke keer

groetjes miriam

Laatst bewerkt:
Topic is meer dan 1 jaar oud.
gaarne zelf een vraag stellen op dit forum.
Het omhoog schoppen van oude topics is niet toegestaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan