kan met mijn tweede acount niets ontvangen wel verzenden

Status
Niet open voor verdere reacties.

reneloon

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2007
hallo ik heb een tweede email adres aangemaakt bij @home,en als ik hem dan bij outlook express wil openen dan komt er geen email binnen.wel kan ik van het tweede email adres verzenden.als ik van de hoofdgebruiker een email verzend naar mijn tweede acount dan komt hij dus niet aan ,maar komt wel meteen binnen bij mij eigen[strange].kort gevat ik kan wel inloggen naar mijn extra email gebruiker en ook verzenden maar niet ontvangen [foutcode 0.800ccc18 sicily logon failed.[aanmelden mislukt].:mad:

Verwijder het account en maak deze opnieuw aan,. met de juiste gegevens.
Let goed op de server gegevens en je inlognaam / password van je hoofd account.

okee heb ik gedaan,nu kan ik naar mijn tweede acount gaan ,ik kan email naar mijn hoofdacount verzenden.en als ik op verzenden en ontvangen klik dan doet hij dat ook.maar als ik vanaf mijn hoofdacount een mail verstuur naar mijn tweede acount ,dan komt hij daar niet aan.wel bij mijn eigen adres:evil:

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
waarschijnlijk heb je geen tweede account aangemaakt maar allen tweede E-mail adres.

geef maar iets meer informatie:
-als je vanuit tweede account een mail verstuurt en die op hoofd account ontvangt zie je dan in afzender adres jouw tweede-account-adres of iets anders?
-heb je verschillende logins voor hoofd- en tweedeaccount?
-...

hoi,ja inderdaad,als ik van mijn tweede emailadres een mail verstuur dan zie ik als afzender mijn eigen adres.
:shocked: als ik overschakel van hoofd naar tweede dan moet ik wel en wachtwoord intypen.

hoe moet ik een tweede acount aanmaken?enals iemand een mail stuurt naar niet mijn hoofdacount maar het tweede adres,dan komt de mail toch bij mijn hoofdacount aan.er staat wel het emailadres van mijn tweede in.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan