Kan met Nero Vision geen DVD branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

sylvia78

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Hey,

Ik heb Nero 7 Essentials geinstalleerd (al een heel poosje) maar nu kan ik ineens geen films meer "omzetten" in DVD bestandje (kon eerder dus wel). Wat doe ik nu weer verkeerd???

Gr. Sylvia

Hey.

Vision starten, DVD maken, DVD Video kizen, en voor video bestanden toevoegen kiezen, zo gedaan?

Ik krijg alleen maar CD maken, dat is juist het gekke. Eerder deed ik het inderdaad wel zo. Kon ik nog menuutjes maken enzo tekst invoegen. Nu dus niet meer.

ehhhh, ik heb een laptop, met 1 brander en die had ik bij de eerste installatie van Nero ook al.

Een paar dingen die je zou kunnen doen, Nero herinstalleren, of de laatste upgrade ophalen, en die installeren.

Kijk ook eens in apparaatbeheer, of daar alles goed staat, eventueel de controller waar die dvd schrijver aanhangt deïnstalleren, en rebooten, wordt hij opnieuw geïnstalleerd, en weer rebooten.

Overigens is het altijd mogelijk, dat het dvd gedeelte ervan is gesneuveld.

Herinstalleren heb ik al gedaan en voor de upgrade moet ik betalen. De DVD brander werkt OK. Maar hoe kan een gedeelte van een programma er ineens mee ophouden dan??:confused:

Betalen?
Dit is de upgrade, als die wil, met het nummer voor essentials.

En hoe weet je dat de dvd brander wel werkt? met een ander progje geprobeert?

En ook een systeemherstel geprobeert, van een datum voor het probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan