Kan met telefoon niet betalen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter mcl
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mcl

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
3.467
Besturingssysteem
Windows 10
Office versie
2022
Hallo,
sinds 2 weken kan ik niet meer met mijn smart-phone betalen.
Ik heb de Samsung Galaxy A22 5G
Als ik de telefoon tegen het apparaat hou, dan krijg ik de melding dat er een andere kaart in gebruik is.,
In mijn mapje waar de telefoon in zitten helemaal geen andere kaarten.
WAt te doen?
 
Als ik de telefoon tegen het apparaat hou, dan krijg ik de melding dat er een andere kaart in gebruik is.
Heb je zelf door hoe vaag je opmerking is? Krijg je de melding van iemand die achter je staat? Van het betaalapparaat (en is het dezelfde automaat?? Van je telefoon? Wellicht van je telefoonhoesje? Maakt allemaal nogal wat uit! Zo zou er bijvoorbeeld ook een andere kaart op je telefoon actief kunnen zijn die het proces belemmert. Of wellicht is er de afgelopen weken iets veranderd aan/op je telefoon. Graag wat duidelijker dus!
 
Errste wat je jezelf af moet vragen, heb je wat veranderd aan je telefoon twee weken geleden?
Overigens hoeft het geen fysieke pas te zijn, het kan ook een digitale versie zijn op je gsm (andere bankpas, OV kaart etc.)
 
Als ik mijn telefoon tegen de houder aanhoud, dan zegt de persoon (ik kan het meestal zelf niet zien) dat er een andere pas actief is.
Soms gaan er enkele piepjes.
Alleen mijn ABN staat op mijn telefoon.
Hoe kan ik zien of er nog een andere kaart actief is op mijn telefoon?
Meer weet ik er niet van te vertellen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan