kan Microsoft sites en Windows Update niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pingwing

Gebruiker
Lid geworden
4 okt 2000
Berichten
218
Hallo!

Net de oude computer van mijn vader aangesloten en hier een Win 98 + update versie van ME opgezet. Netwerk aangesloten, alles doet het...

Kan gewoon op internet, maar het valt me op dat 'ie op sites buiten NL errug traag is. En het belangrijkste: geen enkele site van Microsoft opent! Krijg continu de melding: kan server niet vinden.

Kan dus ook geen Win Update doen...

Iemand enig idee waar dit vandaan komt en hoe ik het kan oplossen?

Gr Pingwing
 
Andere pages openen wel?
En deze link?

Volgens mij worden er ook geen updates meer gemaakt voor win98. In ieder geval geen support meer.
Waarom M.E ? :confused: IS een slechte versie van windows.
 
Nee...die link werkt ook niet :-(
Hij lijkt alles waar microsoft in voorkomt te weigeren...

Ik wil proberen om op mijn eigen computer XP te zetten, ook al geeft 'ie aan dat sommige componenten en drivers te oud zijn. Om ergens op terug te kunnen vallen, heb ik de oude comp van mijn vader erbij gepakt en daar ME op gezet om er in ieder geval niet op achteruit te gaan als mijn eigen comp het straks niet meer doet.

Maar dat is blijkbaar ook geen optie...
 
Later bij de aanschaf van een nieuwe pc bleek hetzelfde probleem te bestaan tussen de XP server en een XP client. Ik heb niet kunnen achterhalen in welke instellingen het probleem heeft gezeten. Een format C: op beide computers en een verse installatie van Windows hebben het probleem uiteindelijk opgelost.

Gr Pingwing
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan