kan mij niet aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

cmaatje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 jan 2005
ik heb anti virus programma van MCAFEE en heb een test
versie van Privacy Service geinstalleerd.
moest na het installeren computer uitzetten en weer aanzette, maar
bij het opstarten komt ja de aanmelding van administrator. ik kan
dan mijn paswoord niet intippen, mijn toetsenbord doet het niet.
heb het geprobeerd met ander toetsenbord, maar nee, geblokkeerd.
ik heb pc geprobeerd op te starten met reddings floppydisk van anti
virus, ook niet gelukt, heb dan pc geprobeerd opnieuw te
installeren, maar lukt ook niet.

kan iemand mij helpen???????????????????
aub ???????

Welkom op Helpmij!

Had je daarvoor ook al een aanmelding met wachtwoord? Zo niet, probeer dan met de muis alleen op OK te klikken en kijk of de pc dan wel verder doorstart.

hallo Tanja,

nee, als ik met de muis op OK klikte, gaf de computer de mededeling: wachtwoord is verkeerd.

groetjes

Dus je had eerst geen wachtwoord. En staat annuleren er ook bij? Heb je die al geprobeerd? (dus geen wachtwoord en op annuleren klikken)

nee helaas niet.

tja, ik heb mijn pc al tig keer uit en aangezet, zelfs nu in een ander modus en nu doet toetsenbord het wel, maar muis niet..........

probeer nu privacy met hulp v toetsenbord weg te halen.

ik word er niet goed van grrrrrrrr:evil:

Ik volg het niet helemaal meer. Nu het toetsenbord het wel doet, kom je wel weer in windows?

Wil je het aanmeldscherm met wachtwoord weghebben dan moet je het volgende doen (bij XP):

Ga naar start, uitvoeren. Type daar control userpasswords2 in (let op de 2) Klik op de de naam die automatisch op moet starten. Haal dan bovenaan het vinkje weg en klik op "toepassen".

Nu zal windows volgende keer automatisch doorstarten.

hallo Tanja

ja, ik kom in windows. heb nu wachtwoord in aanmeldscherm onder systeembeheer weggehaald. privacy weggehaald en nu funktioneert alles weer.....

ehhh. ik zie dat jij uit alphen aan den rijn komt. daar heb ik ook 20 jaar lang gewoond, ben er zelfs geboren en woon sinds 1988 in zwitserland.

doei en bedankt.

Kleine wereld:D Je hebt dus eigenlijk helemaal geen probleem :D Alles werkt weer?

@Tanja,

Dan heb je alweer een vakantie adres erbij.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan