kan mijn BRON niet meer bewerken

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0118

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
hoi

ik heb een probleemje ik kan mijn bron niet meer bewerken bijvoorbeeld als ik er een plaatje bij wil zetten. weet iemand hoe dit kan

mvg

lukas

Kan je iets meer informatie geven?
- Hoe probeer je die aanpassingen te maken
- Welk programma gebruik je om die aanpassing te maken?

Groeten
Olav

ik maak homepages voor de lol, maar als ik dan rechtmuisknop gebruik en dan bron weergeven pas ik iets aan en da doet hij nie.

het programma is kladblok.

het heeft ook iets met die tempory internet **** te maken want die naam komt er ook tussen

mvg

lukas

Ik begrijp dus het volgende:
Je hebt dus ergens op je hardeschijf een aantal webpagina's staan die je zelf gemaakt hebt.
Die open je dan in je browser. Vervolgens kies je voor "bron bekijken". Je maakt een aanpassing en slaat het dan op. Je kan vervolgens de aanpassing niet zien. Als je dan opnieuw de pagina bekijkt en de bron opvraagt, is de gemaakte aanpassing er niet.

Probeer het eens andersom.... je opent eerst kladblok, en daarin open je je webpagina via bestand --> Openen . Werkt dat wel?

Of als je in je windows verkenner naar die html pagina op je harde schijf gaat en daar met je rechtermuisknop op klikt en kiest voor openen met --> Kladblok

en tot slot, en wat ik dan niet hoop, is als je een pagina op die manier probeert te bewerken die al geplaatst is op het internet. Dat gaat niet werken nee. Als je daar de bron van bekijkt en hem aanpast, zo dat normaal weg geschreven worden naar je temp. internet files, maar de pagina zelf zou niet veranderen. Daarvoor zou hij eerst weer geupload moeten worden.

Olav

Als ik het goed lees probeer je je pagina te bewerken op het moment dat je hem via internet geopend hebt.

Wat je moet doen is hem lokaal openen; vanaf je HD dus.

t.

het zijn inderdaad gewoon html bestanden die op mijn hd staan. en die kan ik niet via kladblok bewerken

echt vaag

mvg lukas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan