Kan mijn bureaublad niet meer veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rakkie

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Ik zit sinds een tijd met een storend probleem, ik kan mijn bureaublad niet meer veranderen, als ik op eigenschappen klik en dan bureaublad, dan staat daar bovenaan in dat lijstje waar je bureaubladen kan uit kiezen een rode cirkel met een rode schuine streep erdoor met ernaast 'geen'; wie weet hoe ik dit kan oplossen want het is nu mei en ik zit nog altijd met een kerstafbeelding op mijn pc scherm:confused:

Kan je niet op de knop bladeren drukken zoals in het plaatje hieronder in de rode cirkel?
Even voor de duidelijkheid, je bedoeld 'Geen' zoals aangegeven in de blauwe cirkel?

dit.JPG

probleem bureaublad

inderdaad, dit is mijn probleem, kan er helemaal niks meer mee aanvangen:(

Kopieer de bestanden die je gebruiken wilt naar je map 'Mijn afbeeldingen'.

bureaublad afbeelding

heb ik ook al geprobeerd, gaat niet....bij eender welke afbeelding of eigen foto ik ook rechtsklik en dan 'als bureaubladachtergrond gebruiken' aanklik, niks helpt of gaat:(

Ik zie dit probleem ergens op internet en daar wordt malware als boosdoener aangewezen. Eigenlijk zijn er nogal veel bedreigingen die het op je desktop hebben voorzien. Soms zien mensen een afbeelding die ergens naar verwijst. Scan je al op spyware en adware, ga dan naar het volgende adres en download het programmatje dat deze specifieke beschadigingen op verschillende manieren aanpakt bijvoorbeeld door registercontrole en wijziging (eigen risico).

http://www.dracolich.com/?p=21

Graag horen we hoe het afloopt en of dit de fix is. Ik had zelf windows opnieuw geïnstalleerd, dat moet je natuurlijk niet doen als het niet nodig is, je zou ook gebruik kunnen maken van een systeem herstelpunt. Maak zo een systeem herstelpunt in ieder geval ook voordat je een programma als bovenstaande gebruikt.
Je zou ook even kunnen kijken op het tabblad Instellingen, of deze gegevens nog bij de door jou gebruikte apparaten passen en of er in Configuratiescherm Systeem Apparaatbeheer ergens een vraag of uitroepteken staat bij iets dat niet goed geinstalleerd is. Tenslotte: Je hebt wel rechten om zoiets als het bureaublad te veranderen?

Heb je wel geklikt op dat vakje waar "geen"staat?
NB: Hoort deze vraag niet bij ->Besturingssystemen<-?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan