Kan mijn computer dual core aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimsoon

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
Kan ik zomaar een dual core processor laten plaatsen in mijn computer? Ik weet niet aan welke factoren dat ligt, maar kan iemand mij hier meer over vertellen a.u.b.?

welke stocket je moederbord is en dual core is meestal 775 of am2 of am2+(de laatste 2 bij amd)

WELKOM OP HELPMIJ

om die vraag te kunnen beantwoorden zullen we toch meer info over je pc moeten hebben.
helaas is mijn glazen bol alweer kapot dus wellicht zou jij die info kunnen verschaffen

een letterlijk antw op je vraag zou zijn: ja en nee

Ik ben er niet zo handig mee.. waar kan ik die informatie over mijn moederbord vinden?
edit: ik heb geen papieren ofzo en weet ook niet het type pc. Is er een manier hoe ik die informatie kan vinden zonder die dingen?

Laatst bewerkt:
heb je een zogenaamde merk pc?(bijv dell.medion)
of een zelfbouw?

download en installeer pc wizzard(gratis)

daarmee kun je zien waar je pc zoal uit bestaat(
als je dan overzicht hier wilt plaatsen met name het merk en type moederbord wellicht dat we even kunnen zoeken voor je

.http://www.cpuid.com/pcwizard.php

ok, ik zit nu op mijn notebook, maar ik verplaats nu even naar de computer. Het is trouwens een packerd bell en ik geloof dat er iets van een rio 3 mobo in zit, maar ik zal even die software gaan downloaden en een screen uploaden..

Hier heb ik een screen gemaakt:

pcwizard.jpg

Kunnen jullie er nu meer wijs uit?

Dus dat gaat niet.. heb je misschien een ander advies dan om de computwer wat sneller te maken, want ik kan er niet eens de simpelste games mee spelen.. Zit er niets anders op dan een geheel nieuw moederbord kopen?

heb hem verwijderd mijn vorige replay want vind nog wat anders

welk type packert bell heb je?
imedia???

sorry ik weet verder niet.. bij type op mijn kast staat: chop-rio 3?? weet je dan meer?

een rio 3 bord dus zoals ik al in me eerdere verwijderde replay gegeven heb

als ik jou was zou ik voor zekerheid eens bellen met BP
ik zie wel hier een emedia serie met verschillende cpu's
bord is ook gebruikt in verschillende types
en ik kom steeds meer deze melding tegen en dan zou het niet kunnen zosals mijn eerste ingeving was

CPU Support
Support Intel® Pentium® Hyper - Threading technology with FMB Performance 2005 support.
Support for an Intel® Pentium® 4 processor in a LGA775 socket with a 800 MHz system bus, 2.8Ghz to 3.8 GHz or higher.
Support for an Intel® Celeron® processor in a LGA775 socket with a 533 MHz system bus, 2.8 GHz or higher.

foon nr
http://www.packardbell.nl/cross/contact

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan