Kan 'mijn documenten' niet openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dinth118

Gebruiker
Lid geworden
8 dec 2004
Als ik de map "mijn documenten"wil openen krijg ik de melding "toegang geweigerd" .
Ik heb Win.XP Home,. na de installatie van SP 2 heb ik wegens problemen met internettoegang gebruik gemaakt van het herstelpunt.
wie heeft voor mij de gouden tip om deze map weer toegankelijk te maken

Laatst bewerkt door een moderator:
Titel aangepast aangezien je inlognaam niks over je probleem zegt en tevens je vraag leesbaar gemaakt (dus niet binnen php tags) en verplaatst naar de juiste sectie

Veilige modus

Als je in veilige modus inlogt als administrator zou je volgens mij de rechten moeten kunnen aanpassen.

Eric.

kan mijn documenten niet openen

Hallo beste Eric, mijn dank voor de snelle reactie.Als volslagen dummy op het gebied van computers weet ik intussen wat de veilige modus is. maar dan houd het voor mij wel op. Graag wat meer uitleg waar ik dan moet zijn. Groet Diet

Hallo Jozo, dank voor de snelle reactie. Volgens mij heeft SP 2 e.a gewijzigd, ik heb geen bericht ojntvangen dat het sys. hersteld is van een fout. Ook na systeemherstel geen verbetering.Als ik met de muis op de map ga staan krijg ik het bericht dat de map leeg is, terwijl er 10 submappen in moeten zitten met in alle mappen een groot aantal documenten

Jij kan dingen die ik niet kan

Weet niet hoe je het doet, maar je reactie is moeilijk te lezen omdat hij niet afbreekt.

Let eens op wat mario stelde.

In veilige modus opstarten dan twee maal (ik dacht te weten dat hij bij een keer het nog niet doet) op Ctrl+Alt+Del drukken, dan kun je inloggen als administrator. Kan denk ik ook via afmelden, maar dat weet ik niet zeker.

Dan met rechts op mijn documenten klikken en naar het tabblad beveiliging. Mogelijk dat het in je eigen account ook al kan.

Het gaat alleen fout als er een encryptie is toegepast.

Eric.

Code:
Hallo Eric, ik ben even aan het experimenteren met de brichtgeving.
Code:
Ben helemaal nieuw op deze site
Code:
Ga vanavond aan de slag met je advies.
Code:
groet Diet

Als hij nu iets anders ziet

Uit je reactie naar Jozo maak ik op dat er een nieuwe mijn documenten is aangemaakt.

Ik zou eens zoeken naar een document waarvan je weet dat het in jou "mijn documenten" moet staan, dan kom je er achter waar het staat.

Eric.

Je hoeft niet te experimenteren met de berichtgeving.

Heb nu een aantal berichten van je gewijzigt aangezien de layout niet meer correct was.

Graag normaal je berichten posten en dus niet middels php of andere codes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan