Goedenavond,
Ik vroeg me af de nieuwe Simcity wel op mijn laptop kan draaien. Ik heb zelf het idee dat het wel kan, maar wil graag een bevestiging hebben aangezien het een vrij duur spel is en ik het zonde zou vinden als achteraf blijkt dat het spel toch niet geschikt is voor mijn laptop.
Aan de meeste systeemeisen voldoet mijn laptop zeker, maar van de volgende twee ben ik niet helemaal zeker:
Processor:
AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ of hoger of Intel Core 2 Duo Processor 2.0GHz of hoger
Grafische kaart:
ATI Radeon HD 2x00 of hoger*
nVidia 7800 of hoger* Intel Series 4 integrated graphics of hoger*
Ik heb een samsung NP355V5C-A04NL. Deze laptop heeft de volgende processor:
AMD A6-4400M dual core
En de volgende video kaart (is dit hetzelfde als een grafische kaart?):
AMD Radeon HD 7520G
Zou graag van iemand horen om mijn computer dit spel kan hebben! Bij voorbaat dank.
Ik vroeg me af de nieuwe Simcity wel op mijn laptop kan draaien. Ik heb zelf het idee dat het wel kan, maar wil graag een bevestiging hebben aangezien het een vrij duur spel is en ik het zonde zou vinden als achteraf blijkt dat het spel toch niet geschikt is voor mijn laptop.
Aan de meeste systeemeisen voldoet mijn laptop zeker, maar van de volgende twee ben ik niet helemaal zeker:
Processor:
AMD Athlon 64 X2 Dual-Core 4000+ of hoger of Intel Core 2 Duo Processor 2.0GHz of hoger
Grafische kaart:
ATI Radeon HD 2x00 of hoger*
nVidia 7800 of hoger* Intel Series 4 integrated graphics of hoger*
Ik heb een samsung NP355V5C-A04NL. Deze laptop heeft de volgende processor:
AMD A6-4400M dual core
En de volgende video kaart (is dit hetzelfde als een grafische kaart?):
AMD Radeon HD 7520G
Zou graag van iemand horen om mijn computer dit spel kan hebben! Bij voorbaat dank.