kan mijn laptop gta 4 aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

geert670

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2011
hallo ik had een vraag dat is kan mijn laptop gta 4 aan
dit zijn de specs.
[smallimg]http://puu.sh/6yeg[/smallimg]
(klikbaar)
Bij voorbaat dank

Laatst bewerkt door een moderator:
Op die afbeelding staan amper specificaties maar toch zie je zo dat je laptop het NIET aankan. Laptops zijn eigenlijk niet om op te gamen.

dus het word hem niet.:? ook niet op allerlaagste specs?

Laatst bewerkt:
Nee. Ook niet op de allerlaagste resolutie, want waarschijnlijk heeft je laptop een onboard videokaartje en daarmee kan je niet echt games spelen. En al helemaal geen grafisch intensieve games als GTA IV.

okee, ben ook niet van plan een nieuwe pc te kopen ofzo, kan je een nieuwe moederbord of videokaart in zetten:$?

Dat gaat héél erg moeilijk (en duur?) worden. Je kan beter even wachten op de experts, maar je laptop upgraden lijkt me in jouw geval geen optie.

Hoi !

Tja: * Besturingssysteem: Windows XP SP2
* Processor: dual core processor (Intel Pentium D of beter)
* RAM: 2GB
* Hard Drive: 18GB vrije schijfruimte
* Videokaart: 512MB Direct3D 10 compatibele videokaart of Direct3D 9 videokaart
* Drive: DVD-ROM dual-layer drive

Sorry, maar je ko9mt er nog niet in de buurt !

Laptop upgraden is in principe nauwelijks mogelijk.

Greetz,

Harry.

download PC Wizard en stuur een kopie van je SPECS. door
Maarja proberen kan geen kwaad!!

Hoi !

@TS heeft een Sempron CPU (budget), terwijl 'n dual-core nodig is !

Verdere discussie is onnodig.

Greetz,

Harry.

[smallimg]http://puu.sh/6ylb[/smallimg]
(Klikbaar)

Daar werd om gevraagd

en dan nog een vraag wat is dan wel een mooie game op te spelen op deze laptop, PS hij trekt modernwarfare2 met gemak...

Zoals Harry reeds aangaf, heb je een Sempron processor, dat is een goedkope AMD processor, meet weinig "power". Ook reeds aangegeven werkt een laptop vaak met een onboard videokaart, welke totaal niet games geschikt zijn.

PS MW2 "Met gemak"? Denk dat je dan totaal geen eisen aan de hoge en mooie instellingen van de game stelt.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
dan is dit topic klaar maar wat is een goede game wat hij aan kan? mw2 doet hij zonder lag ofzo

Dat is het proberen niet waard en al helemaal niet als je de game daarvoor speciaal gaat aanschaffen. We zien allemaal dat in dit systeem een singlecore @ 2 Ghz zit terwijl er minimaal een dualcore nodig is. Ook zit er in jouw laptopje een onboard kaartje waarmee je amper GTA II kan spelen dus GTA IV zou ik niet proberen. Het is jammer maar waar.

En over upgraden hoef je ook niet na te denken want dat is vrijwel onmogelijk, je kan er hooguit wat RAM bijzetten maar dat haalt helemaal niets uit.

Het is dus of geen GTA IV of een nieuwe PC en dan bij voorkeur een desktop.

ik wil niks zeggen maar heb het ooit geprobeerd ging net niet met je gta2... mw2 trekt hij dat speel ik regelmatig.. dus.. slotje dan

hallo ik had een vraag dat is kan mijn laptop gta 4 aan
dit zijn de specs.
[smallimg]http://puu.sh/6yeg[/smallimg]
(klikbaar)
Bij voorbaat dank

gebruiker lees jij nooit gamereviews? hoe denk je GTA4 te laten draaien op z'n systeem? en helemaal op een laptop? knip?
Never nooit dat je GTA4 kan draaien op je laptop.
Ik konde niet eens cod5 op me pc draaien.. terwijl ik Intel Pentuim 4 HT 3.2 Ghz met 4096 MB geheugen en ATI x1850 pro kaart van 512 MB DDR heb, knalde cod5 er gelijk uit.... wil je gta spelen? GTA San Andreas kan je wel draaien op normal instellingen. en dat is het uiterste! 1 koop een pc 2 samenstel je pc tussen 750 en 1200 euro heb je wel redelijk tot goede pc. 3 op die pc GTA 4 spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan