Kan mijn laptop GTA 5 aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

wesselink13

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2014
Hallo allemaal,

Ik wil graag GTA 5 kopen, maar ik twijfel of mijn laptop dit aan kan.
De specificaties van mijn laptop zijn:

CPU: Intel i5-4210M
GPU: Nvidia Geforce 840M
4 GB ram
Resolutie scherm: 1366 x 768
Het model is een E5-572G-59XT

Ik ben benieuwd :)

Dank voor uw reactie, maar van die site klopt niet echt.
Far cry 4 kan mijn laptop goed aan, maar volgens die site zou dat onmogelijk zijn

Kijk onderin als de test klaar is, soms is het maar 1 ding wat niet erg goed zou zijn en dan krijg je zo'n uitslag.

Je ziet ook de minimale en aanbevolen hardware.

T lijkt erop dat niet alle videokaarten & Cpu's worden herkent door het programma, want bij Far Cry heb je 5.0 pixel shader & vertex shader nodig en dat heb ik.
En 1gb dedicated vram en ik heb 2gb, maar toch staat er een groot rood teken bij...

Wesselink

voor de minimum reqs zal het werken maar verwacht niet dat je op full hd en met hoge settings zult kunnen spelen want daar is je systeem te zwak voor.

Ten eerste heb je voor op full hd en hoge settings 8 gb ram nodig, jij hebt er 4(4 is echt minimum).
Ten tweede heb je een intel core i5 4210m terwijl ze aanraden voor een 3470 en 3470 is beter.
ten 3rde heb je wel een grafische kaart die gemiddeld is maar ze raden toch wat beter aan

dus minimum settings en resolutie zal lukken, dus je kan het spel spelen. Maar verwacht niet de beste graphics en de hoogste resolutie

Moet je zelf even uitproberen hoe hoog je settings kunnen en resolutie, maar vooral je ram geheugen zal het probleem zijn.

Laatst bewerkt:
Hallo, ik heb Gta 5 nu een paar dagen en ik heb last van lag als ik rijd of vlieg. Tijdens het lopen vrijwel niet. Als ik bij taskmanager kijk zie ik dat de schijf 100% is en het geheugen 95%. Wat kan ik hieraan doen?
Ik heb al alle settings op het laagste staan.
Mvg, Alex Bijmolt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan