kan mijn laptop niet instaleren

Status
Niet open voor verdere reacties.

hans 42

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2002
Heb ene laptop van een kennisje waar vista opgestaan heeft en er is windows 7 opgezet, maar werkte niet

nu wil ik xp erop zetten maar lukt niet het volgende komt in scherm
windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigt en nie tkan worden gevonden.
.windows-hoofdmap \system32\hall.ddl
installer het opnieuw
nou dat zegt hij ieder keer als hij de bestanden gekopieerd heeft en opnieuw opsyart blijft hij daat hangen
heb verschillende cd,s geprobeerd
ook autonike gaa niet zegt hij fatale error en sluit af

wie kan me helpen

bedankt

geliever

geliever windows xp cd in laptop te doen en de laptop te opnieuw opstarten en zodar je beeld van het merk van laptop krijgt de knop f12 in te drukken en daar de cdrom uit te kiezen
vervolgens als hij vraag om toest in te drukkeen voro opstarten van cd te doen
waneer hij klaar is zie je een lijst met de stations waar je xp op kan instaleren kies nog niet selecteer wel de c station en druk op d
druk daarna op l
nu is c verdwenen selcteer waar gedeelte waar c stond en druk op enter nu zal hij je vragen om de schjif te formateren langzaam of snel dat ligt helemaal aan je eigen ik kies voor snel en windows xp wordt geinstalleerd

ik hoop je hier mee voldoende geinformeerd te hebben

groet john

Hoi,
ff wat aanvulling op de vorige post.
Zorg dat je de WinXp-drivers hebt gedownload bij de fabrikant v.d. laptop en als je geen geslipstreamde cd van Windows hebt (als de laptop een Sataschijf heeft) dan gaat het niet werken en wordt je schijf niet gevonden.
Succes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan