Kan mijn mail niet importeren van outlook 2003 naar 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

sylvia78

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2006
Berichten
42
Ik ben overgestapt van office 2003 naar office 2007. Nu kan ik alleen mijn mail niet importeren. 2007 geeft aan dat de berichteninterface een onbekende fout heeft gemeld en als het probleem zich blijft voordoen dat ik outlook opnieuw moet opstarten. Wie weet hier raad mee??:(
 
Als ik het dus goed begrijp (mijn engels is niet echt geweldig en zeker geen vaktaal) Moet ik 2007 op mijn oude XP computer zetten, vervolgens alles importeren/exporteren en vervolgens alles van 2007 naar 2007 zetten?????
 
Hoi,

1. de melding over die berichteninterface heeft niet te maken met de gegevens die vanuit 2003 niet bruikbaar zouden zijn. sterker: je kunt het gegevensbestand OUTLOOK.PST zelfs gewoon overzetten naar de nieuwe omgeving, waarna deze gewoon te gebruiken is.
2. het genoemde gegevensbestand kan wél beschadigd zijn. je kunt het controleren met scanpst.exe. dit staat (2007) in de volgende map:

C:\Program Files\Microsoft Office\Office12\SCANPST.EXE

Kopieer bovenstaande regel naar het tekstvak 'Uitvoeren' achter de startknop en hij start gelijk op
Nadat je het hebt gedubbelklikt start het op, en wordt gevraagd naar het gegevensbestand. Dat staat (normaliter) hier:

C:\Users\[gebruikersnaam]\AppData\Local\Microsoft\Outlook\Outlook.pst
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan