kan mijn MP3 speler niet starten

Status
Niet open voor verdere reacties.

g.baart

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2004
Wanneer ik mijn speler aansluit op mijn PC. Dan wordt deze niet herkent. In eerste instantie bleek dit apparaat uitgeschakeld te zijn voor het "hardwareprofiel" dit heb ik herstelt. Maar ik gkrijg nog steeds een foetmelding. Bij het opsporen van nieuwe hardware krijg ik de volgende melding: "na een poging om dit apparaat te starten reageert windows niet meer, windows doet geen nieuwe poging meer (code 11)" Ik heb het bijgeleverde besturingsprogramma geinstalleerd.
Hoe kan ik dit probleem oplossen.

Wat voor merk en type speler heb je?

Ik heb een MY-COM 256-501

Ik heb overigens nu verschillende foutmeldingen:
Nu wordt aangegeven dat het apparaat niet aanwezig is of dat dat niet alle stuurprogramma's zijn geinstalleerd (code 10). Als ik dan vervolgens klik op stuurprogramma's bijwerken. Dan geeft 'ie aan dat de juiste stuurprogramma's zijn geinstalleerd (?!?)

Nou ken ik een hoop maar die niet, het merk is dan MY-COM?? of niet.
Ik denk zoek voor jouw mee naar een oplossing.
Probeer ondertussen eens de battarij eruit te halen en hem dan aan te sluiten op de usb verbinding, er zijn merken die alleen maar werken als dit gebeurdt is, de voeding loopt dan via de usb verbinding.

MyCom is een computerwinkel in o.a. Alkmaar. Ik heb het zonder batterij geprobeerd maar dat hielp niet. Ik ben overigens naar MyCom (de winkel dus) teruggegaan met het probleem. Daar hebben ze de speler gecontroleerd op een PC daar en alles was OK. Ze hebben 'm ook geformateerd daar. Dit zou eventueel ook kunnen helpen. Niets hielp.

Mijn werkstad....
Goed, maar is er geen merk aanwezig, je zult mischien drivers hebben gekregen en al reeds geinstaleerd maar..... het is een usb aansluiting, de poorten worden wel in het systeem herkend als goed werkend.
Dit zou je kunnen zien onder, configuratie scherm en dan systeem, tabbald hardware en daar kiezen voor apparaatbeheer.
Daar zouden geen uitroep tekens mogen staan.
Probeer dan eens de software voor de speler te verwijderen en opnieuw te instaleren.

Het merk vindt ik belangerijk omdat we dan kunnen zoeken naar nieuwe drivers

Ik had zelf ook problemen met het aansluiten van een usb mp3 speler. Het een en ander uitgevogeld en uiteindelijk bleek het bestandje " dit.exe" de boosdoener. Als je naar " dit.exe" googelt dan zal je zien dat dit bestandje ervoor zorgt dat er driveletters worden toegekend aan je flash drives ( foto kaartjes etc. ) heb mijn " dit.exe" bestandje de extentie "Old" gegeven zodat het niet meer mee opstart. Kan nu mijn mp3 speler ( usb) normaal gebruiken en de flash drives behouden gewoon de driveletters en kunnen gewooon gebruikt worden. Misschien een idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan