Kan mijn verbinding niet in 1 x decteren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heey ik heb nu een paar dagen ADSL aangesloten en het werkte helemaal perfect. Pc opstaren en kreeg gelijk automatisch verbinding. Nu werkt dat niet meer. (ik heb trouwens mijn internet via een usb aansluiting aangesloten) er werkt een draadloos netwerk in ons huis en sinds kort pakt hij mijn internet verbinding niet in 1 x maar moet ik mijn usb stick eruit halen en weer in doen voordat hij verbinding maakt. Dit is erg vervelend omdat het helmaaal achter mn pc staat en ik steeds alles aan de kant moet schuiven om bij die stick te komen. Het heeft 2 dagen gewerkt maar sinds kort start hij het gewoon niet automatisch op:S hoe komt dit?

Alvast bedankt..

ps. als ik verbinding heb staat mijn verbinding niet tussen draadloze netwerken. Dit komt er te staan:

Ik heb hetzelfde met mijn internetverbinding. Gisteren alles opnieuw geïnstalleerd op een geformateerde schijf en alles werkt weer behalve de internetverbinding. Hij doet het wel, maar net wat jij zegt moet je hem eerst activeren. (vervolgens is ie nog niet optimaal maar das weer een ander onderwerp).
Ik zal dit topic eens in de gaten houden.

jammer dat niemand reageert:( bij mij is hij ook nog niet optimaal maar dat is idd een ander onderwerp

Voor beiden :

Welk systeem (Windows XP??/Home??)
Welke provider?
Welke router?

Vwb het continue achter de PC moeten kijken zou een USB hub de oplossing kunnen brengen. Die kan je op de PC zetten. Let wel op wat voor USBcontroler je hebt ( 1.0 of 2.0) Als je 1.0 hebt heb je kans dat dit ten koste gaat van je verbinding.

Verder geen elektrische apparaten in de buurt staan? Staan de PC en router op dezelfde verdieping? Buren die een draadloos netwerk hebben? Helaas in dit stadium vragen met vragen beantwoorden

Systeem: Windows XP Professional met alle updates
Provider: Planet (ADSL Comfort)
Welke router: Geen idee. E-tech, type niet te vinden. Lijkt verdacht veel op deze. Zou hem zelfs precies hetzelfde durven noemen. :p

Verder denk ik dat die andere dingen er niet toe doen aangezien ik gisteren alles opnieuw geïnstalleerd heb. Sindsdien heb ik dat probleem.:(
Wel nog een leuk feitje: Windows updates worden wél gewoon gedownload. (worden gewoon bits en bytes heen en weer geschoven als ik het verbindingsstatus venster bekijk...) Maar als ik vervolgens internet explorer (7) opstart dan denkt ie dat er geen verbinding is.

Hoop dat je hier verder mee kan.

Systeem: Windows XP Professional met alle updates
Provider: Planet (ADSL Comfort)
Welke router: Geen idee. E-tech, type niet te vinden. Lijkt verdacht veel op deze. Zou hem zelfs precies hetzelfde durven noemen. :p

Verder denk ik dat die andere dingen er niet toe doen aangezien ik gisteren alles opnieuw geïnstalleerd heb. Sindsdien heb ik dat probleem.:(
Wel nog een leuk feitje: Windows updates worden wél gewoon gedownload. (worden gewoon bits en bytes heen en weer geschoven als ik het verbindingsstatus venster bekijk...) Maar als ik vervolgens internet explorer (7) opstart dan denkt ie dat er geen verbinding is.

Hoop dat je hier verder mee kan.

Haha ja ik precies het zelfde maar ik gebruik SITECOM en heb ook Windos XP Prof met denk ik zo dezelfde router als ik het zo zie...

Oké dan. Sommige problemen lossen zichzelf dus blijkbaar op...:thumb:
Heb geen idee wat er veranderd is (heb ook niks gewijzigd voor zover ik weet) maar hij connect weer uit zichzelf.

Hoop voor jou dat het ook binnenkort spontaan over is mmaarrkk.:)

helmaal niks veranderd?? hmm bij mij niks.. moet echt iets fout zijn hier:S

probeer het volgende : START - UITVOEREN - tik ipconfig /flushdns daarna ipconfig /renew. Opnieuw opstarten

hm.. niks..:( ik heb wel iets anders gevonden met het rondsnuffelen. Als ik dubbelklik op dat pc icoontje rechtsonder in mijn werkbalk en op draadloze netwerken klik en dan geadvanceerde instellingen en dan draadloze netwerken klik zou ik de functie draadloos netwerk automatisch configureren aan moeten vinken en dan zou mijn pc bij het opstarten automatisch mijn verbinding moeten kunnen vinden. Maar elke keer als ik dat blokje aanvink en op ok druk en ik weer terug ga naar het zelfde scherm staat mijn vinkje er niet meer:S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan