Kan mn muziek er niet afkrijgen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZephyrX

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2003
Hoi,

Ik weet niet of ik hier helemaal goed zit.. Maar mijn USB heeft als station K: en word aangegeven als "Verwisselbare schijf".

Maar, hier is mijn probleem. IK heb pas een paar nummers van Nightwish op mijn mp3speler gezet, maar toen mijn zus er een word document op wilde zetten van haar laptop naar de pc (om et uit te printen) was de schijf vol. Toen had ze er wat nummers afgegooid en alles deed het. Toen ik er andere muziek op wilde zetten en nightwish er af gooide zij die "Station vol". Maar er stond niks op, dus ik vond het erg vreemd. Toen ik hem er vervolgens weer uithaalde en instopte opende ik hem in windows media player, en hij gaf een fout melding dat hij de muziek niet kon vinden. Maar de nummers in de lijst stonden er wel maar dan in het oranje met een uitroepteken inplaats van gewoon in het wit. Weet iemand hoe ik dit kan maken?

Bedankt! Zephyr

Ik zou niet weten hoe dat moest...

Maar ik vroeg aan een vriend of hij er iets van wist, en hij vroeg wat voor bestand het was... Het was een .m3u bestand, want ik had ze naar het downloaden gekopierd naar mn mp3 speler, dus ik had ze nog staan in een andere map... En daar stond Nightwish nemo.m3u. Erg vaag... Maar ik krijg ze niet weg van mn mp3 speler, ze staan er echt op want de schijf zit niet voor niets vol.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan