Hallo.
Ik heb hier een USB E-Tech modem(geen router)aangesloten op mijn ADSL lijn en draai met windows 98 SE.
Modem is aangesloten via een usb PCI kaartje.(ook al een andere geprobeerd)
Ik heb wel een connectie. twee groene lampjes branden.
Ik krijg als ik kijk in winipcfg netjes een IP adres.
MAAR.... ik kan niet internetten en het vreemde is, ik kan ook het modem niet benaderen via het contolpanel of via 10.0.0.2.
Modem is in orde want als ik een andere pc neerzet met gewoon win`98 N.B. dan is er wel verbinding met internet en kan ik het modem benaderen!!
Het enige verschil is dat in deze pc de modem op een gewone usb aansluiting zit aangesloten via het moederboord maar dat moet volgens mij niks uitmaken.
Ik heb nu van lles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar.
Wat zie ik over het hoofd??
Wie helpt.
Thanks.
Ik heb hier een USB E-Tech modem(geen router)aangesloten op mijn ADSL lijn en draai met windows 98 SE.
Modem is aangesloten via een usb PCI kaartje.(ook al een andere geprobeerd)
Ik heb wel een connectie. twee groene lampjes branden.
Ik krijg als ik kijk in winipcfg netjes een IP adres.
MAAR.... ik kan niet internetten en het vreemde is, ik kan ook het modem niet benaderen via het contolpanel of via 10.0.0.2.
Modem is in orde want als ik een andere pc neerzet met gewoon win`98 N.B. dan is er wel verbinding met internet en kan ik het modem benaderen!!
Het enige verschil is dat in deze pc de modem op een gewone usb aansluiting zit aangesloten via het moederboord maar dat moet volgens mij niks uitmaken.
Ik heb nu van lles geprobeerd maar ik krijg het niet voor elkaar.
Wat zie ik over het hoofd??
Wie helpt.
Thanks.